Pekerjaan Apa Yang Menjamin kepada masa hadapan?

CG Sponsors




Jr_RexX

Junior Member
Joined
Jan 7, 2009
Messages
91
Reaction score
0
Points
6
Maklumlah sekarang nie ekonomi dah menjunam.
so aku nak tanya pendapat korang.
pekerjaan apa yang menjamin.
n walaupun ekonomi merosot pon still x down.


:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

kasmarol

Super Active Member
Joined
Dec 12, 2008
Messages
9,934
Reaction score
59
Points
80
cikgu pasal banyak cuti hahahahahah
 

Jr_RexX

Junior Member
Joined
Jan 7, 2009
Messages
91
Reaction score
0
Points
6
huhuhu.
ye ke.
eheh.
kalo cikgu pon byk pahala.
 

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
yer...cikgulah
aku pun dh men"cikgu"kan diri sekarang.
 

rakyat_jelata

Active+ Member
Joined
Dec 8, 2008
Messages
3,387
Reaction score
131
Points
38
kalu aku sekarang nie..
baik wat bisnes produk makanan.
tanam cili ker..
 

ivy_aku

Super Active Member
Joined
Jan 7, 2009
Messages
7,088
Reaction score
20
Points
65
Erm... Cikgu x mau la... Bebudak skang da x hormat cikgu... Dulu aku ngajar bdk sekolah agama..p.time jer.. Ade ke patot die ckp kat kwn aku"ustazah ni **** lah" aku bengang tollagipun tgk kwn aku tuh terkejut ble anak murid die ckp cmtu.. So aku yang bdarah mude ni ckp balik kat budak tuh "ko la ****".. Ilang niat ikhlas aku... Sabo jer..
 

kasmarol

Super Active Member
Joined
Dec 12, 2008
Messages
9,934
Reaction score
59
Points
80
Erm... Cikgu x mau la... Bebudak skang da x hormat cikgu... Dulu aku ngajar bdk sekolah agama..p.time jer.. Ade ke patot die ckp kat kwn aku"ustazah ni **** lah" aku bengang tollagipun tgk kwn aku tuh terkejut ble anak murid die ckp cmtu.. So aku yang bdarah mude ni ckp balik kat budak tuh "ko la ****".. Ilang niat ikhlas aku... Sabo jer..
jd cikgu kt skolah sains r baru best bru bdk2 hormat :D
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
keje bidang akademik bro..tak kisahla ape pun..sebb permintaan tentu ada.:D:D
 

may4ver

Legendary Member
Joined
Jul 17, 2006
Messages
13,700
Reaction score
225
Points
128
buat perniagaan...
@ makan gaji...selamat...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register