BTC USD 43,043.9 Gold USD 1,817.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pejuang tak sertai PRN Melaka, enggan bantu kempen mana-mana parti

findemas

Active+ Member
Messages
3,933
Paid Membership
Joined
Sep 10, 2007
Messages
3,933
Reaction score
312
Points
51
Nyawa amanah bergantung kpd perpaduan atau perpecahan UMNO-PAS-Bersatu. Kalau bertanding 3 penjuru Amanah bole menang. Kalau 1 lwn 1 Amanah bungkus.
Kalau pilihanraya amanah mungkin boleh menang sebab pengaruh penaja dia kuat. Tapi kalau penaja dia rasa amanah ni dah tak berguna kepada mereka, mereka mungkin kasi kubur amanah ni dan ganti dengan parti baru lagi.
 
Sponsored Post

logammaut

Legendary Member
gem
Messages
11,461
Joined
Dec 12, 2009
Messages
11,461
Reaction score
1,375
Points
201
Kalau pilihanraya amanah mungkin boleh menang sebab pengaruh penaja dia kuat. Tapi kalau penja dia rasa manah ni dah tak berguna kepada mereka mereka mungkin kasi kubur amanah ni dan ganti dengan parti baru lagi.
Yg pasti org bukan melayu akan undi Amanah sbb diorang tau Amanah hamba DAPjal
 

zari83

Active+ Member
gem
Messages
4,377
Joined
Nov 24, 2011
Messages
4,377
Reaction score
1,029
Points
111
elok la tu, kalau boleh pru15 pun tak yah masuk ..
 

guri2demon

Active Member
Messages
2,242
Joined
Mar 17, 2010
Messages
2,242
Reaction score
701
Points
81
1635151181861.png


Parti Pejuang Tanah Air (Pejuang) tidak akan terlibat dalam pilihan raya negeri (PRN) Melaka yang akan berlangsung awal bulan depan, kata Pengerusi Penaja Pejuang Dr Mahathir Mohamad.

Malah menurutnya, parti itu tidak akan membantu mana-mana parti politik untuk berkempen.
“Awal-awal lagi saya nak katakan yang Pejuang tidak akan mengambil bahagian dalam pilihan raya ini.

“Sebabnya kita anggap ini adalah mainan politik. Orang ini tak serius dalam politik.

“Kita masuk dalam politik untuk berkhidmat untuk negara, untuk memajukan negara dan kehidupan yang selesa kepada rakyat," katanya.


SOURCE

Yang main politik tu yg dah elok2 jadi pm, p letak jawatan, tubuh parti lain, calon diri sendiri lagi sekali untuk jadi pm.

Politik Malaysia 20 tahun lebih ni berkisar pada dia dan org yg dia rasa x berkenan jadi pm dan pm tepi tersohor kita, bang non.
 

2618918

Active+ Member
gem
Messages
2,723
Joined
Aug 8, 2012
Messages
2,723
Reaction score
1,470
Points
111
Lama tak ulas politik. Bagi aku PH menang pon cun. Baru UMNO terhegeh-hegeh nak cari PN. PAS paling kesian. Asyik kena je ngan UMNO. UMNO ni time susah je cari PAS. Pas berkeras nak poligami. UMNO sang Queen control xleh terima Bini muda "Bersatu". Kisah keluarga malaysia cam sinetron la plak
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,080
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,080
Reaction score
3,186
Points
261
Awards
1
Aiiii awal2 da angkat bendera putih

Ermm takpe la tak masuk bertanding
Yg penting tabung milo tu hulur dulu 😂
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register