BTC USD 42,968.8 Gold USD 1,817.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pejuang tak sertai PRN Melaka, enggan bantu kempen mana-mana parti

stealthmovic

Active+ Member
Messages
3,214
Joined
Oct 16, 2011
Messages
3,214
Reaction score
97
Points
40
1635151181861.png


Parti Pejuang Tanah Air (Pejuang) tidak akan terlibat dalam pilihan raya negeri (PRN) Melaka yang akan berlangsung awal bulan depan, kata Pengerusi Penaja Pejuang Dr Mahathir Mohamad.

Malah menurutnya, parti itu tidak akan membantu mana-mana parti politik untuk berkempen.
“Awal-awal lagi saya nak katakan yang Pejuang tidak akan mengambil bahagian dalam pilihan raya ini.

“Sebabnya kita anggap ini adalah mainan politik. Orang ini tak serius dalam politik.

“Kita masuk dalam politik untuk berkhidmat untuk negara, untuk memajukan negara dan kehidupan yang selesa kepada rakyat," katanya.

SOURCE
 
Sponsored Post

pelitaminyak

Super Active Member
gem
Messages
6,152
Joined
Aug 13, 2008
Messages
6,152
Reaction score
1,710
Points
151
1635151181861.png


Parti Pejuang Tanah Air (Pejuang) tidak akan terlibat dalam pilihan raya negeri (PRN) Melaka yang akan berlangsung awal bulan depan, kata Pengerusi Penaja Pejuang Dr Mahathir Mohamad.

Malah menurutnya, parti itu tidak akan membantu mana-mana parti politik untuk berkempen.
“Awal-awal lagi saya nak katakan yang Pejuang tidak akan mengambil bahagian dalam pilihan raya ini.

“Sebabnya kita anggap ini adalah mainan politik. Orang ini tak serius dalam politik.

“Kita masuk dalam politik untuk berkhidmat untuk negara, untuk memajukan negara dan kehidupan yang selesa kepada rakyat," katanya.


SOURCE
Jgn macam tu mahathir, try intai 1 kerusi dun kat melaka pula, asik balik langkawi je............. Org lama bertanding kat mana2 pun boleh menang
 

lau_kau

Legendary Member
gem
Messages
17,928
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
17,928
Reaction score
3,109
Points
261
Awards
1
1635151181861.png


Parti Pejuang Tanah Air (Pejuang) tidak akan terlibat dalam pilihan raya negeri (PRN) Melaka yang akan berlangsung awal bulan depan, kata Pengerusi Penaja Pejuang Dr Mahathir Mohamad.

Malah menurutnya, parti itu tidak akan membantu mana-mana parti politik untuk berkempen.
“Awal-awal lagi saya nak katakan yang Pejuang tidak akan mengambil bahagian dalam pilihan raya ini.

“Sebabnya kita anggap ini adalah mainan politik. Orang ini tak serius dalam politik.

“Kita masuk dalam politik untuk berkhidmat untuk negara, untuk memajukan negara dan kehidupan yang selesa kepada rakyat," katanya.


SOURCE
Sah la maklumat smp pejuang xdk penyokong kt melaka...masuk pun xleh bg saingan....ingat org tua tu bodo ka hahaha
 

samesame

Active+ Member
Messages
3,599
Joined
Sep 8, 2011
Messages
3,599
Reaction score
810
Points
81
Baik bubar je pejuang.
Mambazir data je
 

cariemas100

Active Member
Messages
1,283
Joined
Oct 24, 2020
Messages
1,283
Reaction score
433
Points
41
bila penyokong takde, baik buat cerita kata taknak bantu sokong mana2 parti. takde rasa malu sgt kalu lobang pecah.
 

logammaut

Legendary Member
gem
Messages
11,461
Joined
Dec 12, 2009
Messages
11,461
Reaction score
1,375
Points
201
Amanah susah mau berkubur kecuali penaja nak kuburkan dia.
Nyawa amanah bergantung kpd perpaduan atau perpecahan UMNO-PAS-Bersatu. Kalau bertanding 3 penjuru Amanah bole menang. Kalau 1 lwn 1 Amanah bungkus.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register