Pejabat peguam Herald dipecah masuk

CG Sponsors




puyong

Super Active Member
Joined
Jan 29, 2007
Messages
6,474
Reaction score
15
Points
65
Pejabat peguam Herald dipecah masuk
14/01/2010 11:35am

PETALING JAYA 14 Jan. – Pejabat peguam yang mewakili akhbar Herald-The Catholic Weekly dalam isu menuntut penggunaan kalimah Allah baru-baru ini dipecah masuk oleh individu tidak dikenali hari ini.

Kejadian disedari oleh seorang pekerja di pejabat di Jalan Yong Shook Lin itu ketika hendak memulakan kerja kira-kira pukul 7.55 pagi. - Utusan
 
Sponsored Post

Firma

Super Active Member
Joined
Mar 9, 2007
Messages
5,310
Reaction score
242
Points
73
harap yang buat tu bukan orang islam...
klu kita yang umat islam buat macam ni, ini menunjukkan pada dunia luar yang kita tak baik dan cemarkan agama islam....

tenang jangan masuk perangkap....orang kafir memang suka tengok klu orang islam masuk jerat dorang....
 

none

Super Active Member
Joined
Nov 14, 2007
Messages
8,101
Reaction score
268
Points
91
harap yang buat tu bukan orang islam...
klu kita yang umat islam buat macam ni, ini menunjukkan pada dunia luar yang kita tak baik dan cemarkan agama islam....

tenang jangan masuk perangkap....orang kafir memang suka tengok klu orang islam masuk jerat dorang....
sangat setuju dgn anda..
aku cukup yakin yg bakar gereja tu pun bukan orangg islam,
klu org Islam pun mungkin yg telah diperalatan oleh org kafir..
mereka sengaja rancang ini semua nak kasi tunjuk keburukan Islam,
jgn masuk perangkap mereka...
 

kancil biru

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,641
Reaction score
1,099
Points
191
aku sangat percaya ia bukan dibuat oleh org islam..semua nie hanya agenda tersembunyi menimbulkan ketegangang dan menunjukkan islam tu jahil
 

pyan.software

Active Member
Joined
Apr 30, 2009
Messages
1,109
Reaction score
1
Points
25
ya betul... ntah2 org kafir punya kerja. saja je nak buruk-burukan islam.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register