BTC USD 60,416.2 Gold USD 1,742.05
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pegawai kerajaan jual MyKad

Ardt

Fun Poster
Joined
Nov 21, 2012
Messages
712
Reaction score
9
Points
15
Kasi up.

senyap je takde cerita apa
Ada kena tindakan undang-undang ke atau pindah jabatan je tu
Pemandu mabuk pun dah naik Court ini pulak jual negara
 
Sponsored Post

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,843
Reaction score
526
Points
161
Buat mcm ni baru semua orang takut sobat.
kena buang negara mmg takut la,tapi mesti ade yg berani buat jugak kalau kena buang warganegara,sbb vodo,
pada aku org mcm tu pengkhianat x layak jd warga malaysia
 

The Maut

Super Active Member
Joined
Jul 19, 2019
Messages
5,847
Reaction score
114
Points
83
kena buang negara mmg takut la,tapi mesti ade yg berani buat jugak kalau kena buang warganegara,sbb vodo,
pada aku org mcm tu pengkhianat x layak jd warga malaysia
Setuju sgt2 tu sobat.
 

steelheart

Fun Poster
Joined
Mar 20, 2012
Messages
800
Reaction score
78
Points
30
Betul tu bang..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register