BTC USD 62,786.0 Gold USD 1,749.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Debate PDPR online : Berkesan atau tidak? Jom undi

PDPR : Berkesan atau tidak

  • Berkesan 100%

  • Berkesan kurang 50%

  • Berkesan 1% sahaja

  • Tak Berkesan langsung

  • Neutral. Muhasabah diri dulu

  • Hanya 50% berkesan


Results are only viewable after voting.

wan_rizal70

Fun Poster
Joined
Oct 15, 2020
Messages
744
Reaction score
230
Points
23
Berdasarkan keadaan terkini, KPM sangat slow untuk buka sekolah. Kemungkinan sekolah takkan dibuka sehingga lepas raya. Bayangkan anak anak tidak bersekolah selama 6 bulan dari disember 2020. Adalah pdpr berkesan selama berbulan bulan ni?

Jom undi
 
Last edited:
Sponsored Post

g-man

Active+ Member
Joined
Jan 16, 2011
Messages
4,924
Reaction score
676
Points
81
Bab PdPr ni aku rasa..bnyk pihak yg belum bersedia...

Maksud aku dr segi guru, bahan, alat..sambungan internet, kewangan keluarga, kursus pdpr kpd guru, parent dan murid pembudayaan dan juga kerjasama parent.

Bnyk perkara perlu diteroka dahulu..

Sebab wabak Covid19 yg mengejut..

Sistem pendidikan pun terkejut...
 

g-man

Active+ Member
Joined
Jan 16, 2011
Messages
4,924
Reaction score
676
Points
81
Mungkin itu kaedah yang terbaik setakat ini

Setuju tuan..dlm mendepani wabak Covid19 yg memang negara kita tak pernah hadapi sebelum ini..akan ada keputusan2 segera yg mana mungkin sukar bg sesetengah pihak..akan diperhalusi sedikit demi sedikit utk capai satu keputusan yg sesuai utk semua lapisan masyarakat.
 

wan_rizal70

Fun Poster
Joined
Oct 15, 2020
Messages
744
Reaction score
230
Points
23
Setuju tuan..dlm mendepani wabak Covid19 yg memang negara kita tak pernah hadapi sebelum ini..akan ada keputusan2 segera yg mana mungkin sukar bg sesetengah pihak..akan diperhalusi sedikit demi sedikit utk capai satu keputusan yg sesuai utk semua lapisan masyarakat.

Nak tunggu keputusan yang semua orang setuju takkan ada keputusan. Macam vaksin, ada pro vaksin, ada anti vaksin. Takkan nak folo anti vaksin. Kerajaan mesti folo pro vaksin ye tak.

Dalam kes pdpr ni, ada yang nak sekolah buka, ada yang nak sekolah tutup, tapi kpm folo sekolah tutup.
 
Last edited:

[email protected]

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
16,666
Reaction score
89
Points
125
Ada cadangan lain ker tt kalau pdpr kurang berkesan?
 

Encik Sponge

Active+ Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
4,810
Reaction score
642
Points
81
Mungkin itu yg terbaik buat masa skrg...

Kita pon xleh jangka selama mana benda akan berterusan... kita pon bukan nak sekolah buka kalau berisiko

Tapi dah setahun berlalu...

pihak kementerian pulak makin galak dengan data yg memberangsangkan katanya... makin selesa dengan pdpr... sedangkan di peringkat penerima sebaliknya

Cuma takut kita seronok dengan pdpr, tp kita lupa budak2 pdpr kita xnormal... jgn masuk sekolah nnt kita expect semuanya berjalan lancar dan kita lupa utk tgk belakang...
 

Encik Sponge

Active+ Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
4,810
Reaction score
642
Points
81
708ABE71-B1DF-49AE-85B6-4A5E52C96B00.jpeg


Petang satg kita tanya ramai2...
 

arang67

Super Active Member
Joined
Apr 27, 2009
Messages
6,606
Reaction score
360
Points
81
berkesan dari segi apa ni? cuba details kan sikit?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register