BTC USD 38,025.0 Gold USD 1,779.01
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Patutkah kita biarkan Mat Salleh persenda lagu "Negaraku"?

Sponsored Post

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,221
Reaction score
833
Points
176
dah tentu dia mat salleh... apa dia pedulik tentang malaysia.. ni rakyat kita langsung tak hargai malaysia.. lagi hancus.. mau dihukum buang daerah jer..
 

azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,619
Reaction score
151
Points
73
dah tentu dia mat salleh... apa dia pedulik tentang malaysia.. ni rakyat kita langsung tak hargai malaysia.. lagi hancus.. mau dihukum buang daerah jer..

tapi tok....
patut ke kita biar dorang persenda lagu kebangsaan ni??:-?
 

azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,619
Reaction score
151
Points
73
korang mcm x kisah jer...:((
 

seiryu82

Active+ Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
3,260
Reaction score
96
Points
40
yang nih kes terpencil
banyak lagi orang kat luar sana even rakyat kita sendiri mempersendakan lagu
negaraku atau negara lain

biasa saja bro!
 

azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,619
Reaction score
151
Points
73
bukannye tak kesah tapi ade ke pemimpin yang kesah..

cine 8a8i yang hine lagu negareku tu pon hisamudin buat ***** je..

kita jgn politikkan benda ni bro....
kita sendiri sbg rakyat malaysia....
x rasa pape ker bila tgk mat salleh wat lagu kebangsaan kita mcm ni?~X(~X:)((
 

azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,619
Reaction score
151
Points
73
yang nih kes terpencil
banyak lagi orang kat luar sana even rakyat kita sendiri mempersendakan lagu
negaraku atau negara lain

biasa saja bro!

bagi ko mungkin biasa...
bagi aku tidak....
sbb dgn ada video ni...
membuatkan org luar x hormat da dgn lagu kebangsaan kita...:(:)((
 

sahabat-shirt

Active+ Member
Joined
Feb 21, 2009
Messages
2,921
Reaction score
17
Points
25
naweemee persendakan lagu negaru ku pun takde tindakan berat diambil...patut satu tindakan tegas perlu diambil..baru orang lain tak berani buat..ini tidak...paneh teman..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register