BTC USD 64,964.7 Gold USD 1,786.17
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ask/Help Pasal Buluh Perindu

lunassp

Active Member
Joined
Jan 16, 2010
Messages
1,396
Reaction score
28
Points
30
Salam,

aku nak tanya sikit kawan2 dekat CG pasal buluh perindu..dengar citer ada kelebihan tertentu..meh kita bincang

p/s : sorry kalau dh ada thread ni or tersalah thread :)
 
Sponsored Post

bintangtimor

Active Member
Joined
Jun 11, 2010
Messages
1,509
Reaction score
2
Points
30
teman dengar ia mempunyai khasiat semulajadi dalam pengasihan..
aura semulajadi ia yg dianugerahkan oleh Allah swt..
itu jer kot..

mai kawan2 kita bincang nih..nak tau jugak
 

mattop

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
buluh tuh sajer ker atau perlu ada khadam?
 

lunassp

Active Member
Joined
Jan 16, 2010
Messages
1,396
Reaction score
28
Points
30
smlm 1st time aku tgk buluh perindu..
ada org indon kot dia dtg merantau ke malaysia..
jual cincin and etc..pastu dia dok cita pasal buluh perindu tu..
mcm interested ja nk tau..haish
 

abdul_ir

Super Active Member
Joined
Mar 26, 2009
Messages
6,738
Reaction score
37
Points
70
smlm 1st time aku tgk buluh perindu..
ada org indon kot dia dtg merantau ke malaysia..
jual cincin and etc..pastu dia dok cita pasal buluh perindu tu..
mcm interested ja nk tau..haish

dia nak jual ke??
 

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
apa lagi dia pny khasiat?
mesti akan ada isi punya huhu
mahal x dia jual hehe
 

pawaih

Active Member
Joined
Mar 6, 2010
Messages
2,025
Reaction score
6
Points
30
smlm 1st time aku tgk buluh perindu..
ada org indon kot dia dtg merantau ke malaysia..
jual cincin and etc..pastu dia dok cita pasal buluh perindu tu..
mcm interested ja nk tau..haish

ati2 bro.. kadang2 org camni scam
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register