PARLIMEN: Rumah tak terjual bernilai RM20.03 bilion setakat Jun

CG Sponsors




silasroon

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
3,527
Reaction score
1,084
Points
111
Rumah adalah rare. Menongkah keluk supply & demand.

Supply lebih pun harga tak turun-turun. hehe
 
Sponsored Post

afshaman

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2013
Messages
3,054
Reaction score
266
Points
41
Rumah adalah rare. Menongkah keluk supply & demand.

Supply lebih pun harga tak turun-turun. hehe
setuju...supply byk mcm mana pun tetap menten je harga...terbaik pemaju...tak jual pun takpe leh je hidup
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Jul 1, 2008
Messages
30,658
Reaction score
1,400
Points
201
setuju...supply byk mcm mana pun tetap menten je harga...terbaik pemaju...tak jual pun takpe leh je hidup
Sebb tu time kerajaan nak buat cukai pada rumah tak terjual.. developer melompat cam celakak.. terus x jadi buat cukai tu
 

Gouchailman

Fun Poster
Joined
Dec 11, 2013
Messages
745
Reaction score
47
Points
30
Pemimpin luar negara globalisasi mentalitinya, cari jalan nak jajah ekonomi negara lain nak bagi kekayaan pada rakyat mereka.
 
Last edited:

qubs

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2010
Messages
9,556
Reaction score
195
Points
73
Sebb tu time kerajaan nak buat cukai pada rumah tak terjual.. developer melompat cam celakak.. terus x jadi buat cukai tu
lulus projek umh
mesti la menteri
dpt persen jgk :ROFLMAO:
 

CyberMachine

CG Top Poster Club
Joined
Oct 1, 2009
Messages
22,488
Reaction score
464
Points
131
gilo 30K buah rumah dah 18 bilion

betul ke aku baca ni...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register