BTC USD 38,811.2 Gold USD 1,828.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Parlimen Malaysia Kembali Bersidang Buat Pertama Kalinya Pada 2021

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
43,377
Reaction score
2,063
Points
201
Selesai dah isu darurat.

Cari lah isu lain nak meroyan lepas ni.

Selamat mencari...mencari...dan mencari....sehingga abang Jamil mampos :ROFLMAO:

Petik lah nama sapa2...parti mana2...

Patheticnya :ROFLMAO:
 
Last edited:
Sponsored Post

midi2020

Super Active Member
Joined
Feb 7, 2012
Messages
5,713
Reaction score
305
Points
91
Agong sudah memberi pandangan dr sudut kefahamannya pihak kerajaan juga telah berbuat begitu pandangan siapa siapa yg lebih tepat menurut perlembagaan ayuh kerajaan usah buang masa bawa isu ini ke mahkamah agar tidak berulang di masa hadapan agar dapat la rakyat melihat drama bersiri utk mengisi masa lapang 😁
terbaik bro..

apabila sauh telah dilabuhkan, layar telah dikembangkan, pantang abah dan penyokong-penyokong abah menoleh ke belakang.. :ROFLMAO:
 

midi2020

Super Active Member
Joined
Feb 7, 2012
Messages
5,713
Reaction score
305
Points
91
dalam beberapa bulan ni aku tgk tindak tanduk ydpa mcm tak berapa betul
dahsyat, first time dengar orang cakap macam ni..

tak betul macam mana tu? boleh jelaskan? yg betul tu macam mana? :ROFLMAO:
 

samesame

Active+ Member
Joined
Sep 8, 2011
Messages
3,243
Reaction score
697
Points
71
Alamak..... Dah jadi apa forum ni.
Jauh terbabas
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register