BTC USD 47,986.4 Gold USD 1,754.18
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Parlimen ditangguh, MP berhimpun utk masuk: Polis kompaun pembangkang m/s 507

akecema

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
22,771
Reaction score
2,709
Points
206
tn akecema, saya mohon maaf sangat sangat
ssebelum ni saya kata rasanya pembatalan darurat tu dapat perkenan baginda, rerupanya menurut istana, ia belum dapat perkenan baginda
ment taki kelirukan semua

05D328EF-1454-40A4-9C28-1E3D344411B4_4_5005_c.jpeg
xpe
semua kene kencing dgn PN
habis la masak ptg ni n esok kerajaan PN dalam dewan
 
Sponsored Post

cek mek molek

CG Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
89,604
Reaction score
14,731
Points
1,906
saya minta maaf banyak banyak atas kesilapan saya terlalu yakin yg kerajaan ni dah batal darurat
rupanya Agong sebut, belum ada perkenan baginda lagi

mohon maaf atas silap saya
 

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #3
Joined
Jan 13, 2009
Messages
158,355
Reaction score
21,611
Points
1,671
Heran bin ajaib. Rasa 1st time dlm sejarah negara xsepakat gov dgn istana kua statement. Lol rimbuk sgguh
 

pemain

Active+ Member
Joined
Jul 10, 2008
Messages
2,656
Reaction score
408
Points
51
ada baiknya menteri-menteri UMNO letak jawatan sekarang berikutan titah YDP yng berdukacita.

AP UMNO secara khasnya dan UMNO secara umum patutnya menjunjung titah agung dalam perkara ini.

Nak tengok apakah kenyataan PAS berhubung titah baginda yg dukacita ini.
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
89,604
Reaction score
14,731
Points
1,906
xpe
semua kene kencing dgn PN
habis la masak ptg ni n esok kerajaan PN dalam dewan

sebab mcm fikir tak lojik kerajaan boleh batal darurat tanpa perkenan Agong
mesti dapat perkenan Agong

ni dah Istana bagitau, maksudnya ment Taki dah kelirukan kita semua
 

akecema

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
22,771
Reaction score
2,709
Points
206
ada baiknya menteri-menteri UMNO letak jawatan sekarang berikutan titah YDP yng berdukacita.

AP UMNO secara khasnya dan UMNO secara umum patutnya menjunjung titah agung dalam perkara ini.

Nak tengok apakah kenyataan PAS berhubung titah baginda yg dukacita ini.

Taki pun kene letak jawatan
damage ni die yg buat
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
89,604
Reaction score
14,731
Points
1,906
Heran bin ajaib. Rasa 1st time dlm sejarah negara xsepakat gov dgn istana kua statement. Lol rimbuk sgguh

tu lah tak lojik sungguh kerajaan boleh buat perkara yg tak sepakat dengan Agong
kenapa sampai gini sekali

tapi dah ada rekod dulu dengan titah Agong 3 kali tu
akhir kerajaan ikut jugak titah Agong buat sebelum darurat tamat

ni berlaku yg ni pulak
 

BRAVOZULU

Active Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
1,607
Reaction score
183
Points
33
klu kerajaan minta bubar parlimen camne yea, adakah YDPA akan lantik seorang PM baharu atau PRU15 dilaksanakan, pening jugak niiii musim musim covid jadik gini
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register