Covid-19 Santai Paradigma Convid 2021

CG Sponsors




tuahbadan

Freshie
Joined
Jan 22, 2021
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
Convid 2021

Nak kata convid ni tipu, mmg tak tipu memang wujud tapi virus ni dicipta oleh orang orang kaya barat zionis penyembah setan , fakta? korang cari la sendiri jangan malas!! mmg tahap bangsat menyusahkan rakyat. Roadblock sana roadblock sini haa menyusahkan orang. Bukan check surat, apa yang dia check , motor aku, dapat la surat cinta harga RM200 , kesalahan ubah suai ekzoz, mangkuk ayun, muka letak mana, satu bangsa pun ko nak saman, lain la kalau aku berzina ker,mencuri ker lain2 seangkatan dengannya, kalau ko nak saman saman la. Dan aku rasa diaorg ni hari hari makan satu ubat. Iaitu Ubat Bodoh!!Otak dah karat tak boleh nak fikir rakyat susah , dan memang diaorag tak pernah fikir pun pasal rakyat, kalau diaorang pke mesti ada agenda di sebalik tu . Diaorag yang aku maksudkan tu siapa? korang rasa?
Berhenti makan ubat Bodoh!!
Full stop
 
Top
Log in Register