Pantang Makan..???

CG Sponsors




Adika

Super Active Member
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
Ramai di kalangan kita yang ada makanan yang x boleh dimakan, x kisahlah sama ada sebab penyakit, x biasa, keturunan dsb.. Ada yang x boleh makan udang kecik la, binatang bersayap la, Ikan Tapah la & macam2 lagi. Jom share sket kat sini jgn malu2 ar apa yang korang x makan/minum sejak dulu..:-?:-?:-?

Update List Pantang Makan

1. Kambing<--ramai dah..
2. Kacang Parang
3. Patin
4. Binatang Bersayap^^
5. Sayur
6. Taugeh
7. Lembu/Kerbau
8. Ikan Kacang
9. Sotong
10.Udang
 
Last edited:
Sponsored Post

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
ak xbole mkn kambing....mesti trmuntah....
 

Adika

Super Active Member
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
2 jenis Satey di bawah hamba x boleh makan...


 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
Pantang? Makan? aku selagi halal memkanan apu pun pantang juga...PANTANG JUMPA
hahaha....selalunye org akan ckp cenggitu la....batu ngn kayu je tolak....yg len sume hentam!:eek:
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
2 jenis Satey di bawah hamba x boleh makan...


Idea yang bagus untuk stok lintah2 aku yang dah isap darah tu...:-? tak yah cili sos dah...2 in 1...:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register