panggilan dari company peguambela & peguamcara

CG Sponsors




Sponsored Post

arzaraza

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2010
Messages
5,762
Reaction score
28
Points
70
Jangan takut sebab hutang bawah drp RM10K, jadi tak kena
bankrup.
kalau takmau depa kacau, bayar saja skit-skit.
ada duit balance bayar. :D
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
152,438
Reaction score
20,979
Points
1,671
mmg dorg ni bg malu habis beb

mcm mak mber ak kena..kaut maut call kilang xbayar instalment..pstu kecohla 1 kilang psl xbyr bulan2 beli tv..adehh taula mulut ppuan
 

pep guardiola

Fun Poster
Joined
Jan 6, 2011
Messages
767
Reaction score
74
Points
20
tt, pegi bahagian collector cc tu.. cakap dgn dia saya x mampu bayar. saya nak buat installment bleh? nanti diaorang diskas dengan kita, interview2 kita. kalau kita setuju, nnt dia keluatrkan agreement. pastu nnt depa call balik bagtau dah lulus ke x. diaorang janji dapat balik duit, dahla.. tu pon depa dah untung sakan
 

naz0203

Active+ Member
Joined
May 29, 2012
Messages
2,630
Reaction score
4
Points
25
tt, pegi bahagian collector cc tu.. cakap dgn dia saya x mampu bayar. saya nak buat installment bleh? nanti diaorang diskas dengan kita, interview2 kita. kalau kita setuju, nnt dia keluatrkan agreement. pastu nnt depa call balik bagtau dah lulus ke x. diaorang janji dapat balik duit, dahla.. tu pon depa dah untung sakan
dah kol. masalahnya depa x angkat. dah naek berbulu kol no yg sama tapi xde org jawab.. sy di jb. opis cc kan kat kl..
 

pep guardiola

Fun Poster
Joined
Jan 6, 2011
Messages
767
Reaction score
74
Points
20
dah kol. masalahnya depa x angkat. dah naek berbulu kol no yg sama tapi xde org jawab.. sy di jb. opis cc kan kat kl..
cc ape ye? kalau nak bagitau le.. bole le membe² bantu apa yng mampu
 

naz0203

Active+ Member
Joined
May 29, 2012
Messages
2,630
Reaction score
4
Points
25
tadi depa kol lagi..
marah2 kat kerani sy pulak. diorg kata suruh dtg court.
pastu kata diorg dh kol pegawai sy tadi tapi dia kat luar.
yg pelik, pegawai sy ade jer dlm bilik x kuar2. siap tido lg dlm bilik..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register