Panduan Bisnes Burger Jana RM10K Sebulan

CG Sponsors




php1

Super Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
8,780
Reaction score
3
Points
75


Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar, tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Lagi Info Bisnes Burger Jana 5 Angka >>



Labels:
burger bakar, burger power, jual burger pasar malam, niaga burger, panduan bisnes burger, bajet bisnes burger,bisnes burger,bisnes burger 2015,bisnes burger bakar,bisnes burger bakar abang burn,bisnes burger bakar deen,bisnes burger berjaya,bisnes burger dari rumah,bisnes burger di malaysia,bisnes burger fizo omar,bisnes burger grill,bisnes burger kukus,bisnes burger monster,bisnes burger otai,bisnes burger ramly,bisnes burger untuk dijual,bisnes burger untung,bisnes burger.com,bisnes burgerbyte,bisnes daging burger,bisnes francais burger,bisnes gerai burger,bisnes hot burger,bisnes jual burger,bisnes kedai burger,bisnes roti burger,buka bisnes burger,cara bisnes burger,ebook bisnes burger,keuntungan bisnes burger,kos bisnes burger,kos bisnes burger bakar,memulakan bisnes burger,modal bisnes burger,mohdfairiz bisnes burger,mula bisnes burger,panduan bisnes burger,pengalaman bisnes burger,pengiraan bisnes burger,peralatan bisnes burger,permulaan bisnes burger,perniagaan burger bakar abg burn,perniagaan burger fizo omar,perniagaan burger oblong,perniagaan burger ramly,perniagaan burger untuk dijual,perniagaan francais burger,perniagaan francais burger bakar,perniagaan gerai burger,perniagaan hot burger,perniagaan hot burger fizo omar,perniagaan jual burger,perniagaan kedai burger,perniagaan menjual burger,perniagaan stall burger,rahsia bisnes burger,tips bisnes burger,
 
Sponsored Post

php1

Super Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
8,780
Reaction score
3
Points
75


Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar, tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Lagi Info Bisnes Burger Jana 5 Angka >>



Labels:
burger bakar, burger power, jual burger pasar malam, niaga burger, panduan bisnes burger, bajet bisnes burger,bisnes burger,bisnes burger 2015,bisnes burger bakar,bisnes burger bakar abang burn,bisnes burger bakar deen,bisnes burger berjaya,bisnes burger dari rumah,bisnes burger di malaysia,bisnes burger fizo omar,bisnes burger grill,bisnes burger kukus,bisnes burger monster,bisnes burger otai,bisnes burger ramly,bisnes burger untuk dijual,bisnes burger untung,bisnes burger.com,bisnes burgerbyte,bisnes daging burger,bisnes francais burger,bisnes gerai burger,bisnes hot burger,bisnes jual burger,bisnes kedai burger,bisnes roti burger,buka bisnes burger,cara bisnes burger,ebook bisnes burger,keuntungan bisnes burger,kos bisnes burger,kos bisnes burger bakar,memulakan bisnes burger,modal bisnes burger,mohdfairiz bisnes burger,mula bisnes burger,panduan bisnes burger,pengalaman bisnes burger,pengiraan bisnes burger,peralatan bisnes burger,permulaan bisnes burger,perniagaan burger bakar abg burn,perniagaan burger fizo omar,perniagaan burger oblong,perniagaan burger ramly,perniagaan burger untuk dijual,perniagaan francais burger,perniagaan francais burger bakar,perniagaan gerai burger,perniagaan hot burger,perniagaan hot burger fizo omar,perniagaan jual burger,perniagaan kedai burger,perniagaan menjual burger,perniagaan stall burger,rahsia bisnes burger,tips bisnes burger,
 

php1

Super Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
8,780
Reaction score
3
Points
75


Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar, tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Lagi Info Bisnes Burger Jana 5 Angka >>



Labels:
burger bakar, burger power, jual burger pasar malam, niaga burger, panduan bisnes burger, bajet bisnes burger,bisnes burger,bisnes burger 2015,bisnes burger bakar,bisnes burger bakar abang burn,bisnes burger bakar deen,bisnes burger berjaya,bisnes burger dari rumah,bisnes burger di malaysia,bisnes burger fizo omar,bisnes burger grill,bisnes burger kukus,bisnes burger monster,bisnes burger otai,bisnes burger ramly,bisnes burger untuk dijual,bisnes burger untung,bisnes burger.com,bisnes burgerbyte,bisnes daging burger,bisnes francais burger,bisnes gerai burger,bisnes hot burger,bisnes jual burger,bisnes kedai burger,bisnes roti burger,buka bisnes burger,cara bisnes burger,ebook bisnes burger,keuntungan bisnes burger,kos bisnes burger,kos bisnes burger bakar,memulakan bisnes burger,modal bisnes burger,mohdfairiz bisnes burger,mula bisnes burger,panduan bisnes burger,pengalaman bisnes burger,pengiraan bisnes burger,peralatan bisnes burger,permulaan bisnes burger,perniagaan burger bakar abg burn,perniagaan burger fizo omar,perniagaan burger oblong,perniagaan burger ramly,perniagaan burger untuk dijual,perniagaan francais burger,perniagaan francais burger bakar,perniagaan gerai burger,perniagaan hot burger,perniagaan hot burger fizo omar,perniagaan jual burger,perniagaan kedai burger,perniagaan menjual burger,perniagaan stall burger,rahsia bisnes burger,tips bisnes burger,
 

php1

Super Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
8,780
Reaction score
3
Points
75


Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar, tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Lagi Info Bisnes Burger Jana 5 Angka >>



Labels:
burger bakar, burger power, jual burger pasar malam, niaga burger, panduan bisnes burger, bajet bisnes burger,bisnes burger,bisnes burger 2015,bisnes burger bakar,bisnes burger bakar abang burn,bisnes burger bakar deen,bisnes burger berjaya,bisnes burger dari rumah,bisnes burger di malaysia,bisnes burger fizo omar,bisnes burger grill,bisnes burger kukus,bisnes burger monster,bisnes burger otai,bisnes burger ramly,bisnes burger untuk dijual,bisnes burger untung,bisnes burger.com,bisnes burgerbyte,bisnes daging burger,bisnes francais burger,bisnes gerai burger,bisnes hot burger,bisnes jual burger,bisnes kedai burger,bisnes roti burger,buka bisnes burger,cara bisnes burger,ebook bisnes burger,keuntungan bisnes burger,kos bisnes burger,kos bisnes burger bakar,memulakan bisnes burger,modal bisnes burger,mohdfairiz bisnes burger,mula bisnes burger,panduan bisnes burger,pengalaman bisnes burger,pengiraan bisnes burger,peralatan bisnes burger,permulaan bisnes burger,perniagaan burger bakar abg burn,perniagaan burger fizo omar,perniagaan burger oblong,perniagaan burger ramly,perniagaan burger untuk dijual,perniagaan francais burger,perniagaan francais burger bakar,perniagaan gerai burger,perniagaan hot burger,perniagaan hot burger fizo omar,perniagaan jual burger,perniagaan kedai burger,perniagaan menjual burger,perniagaan stall burger,rahsia bisnes burger,tips bisnes burger,
 

php1

Super Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
8,780
Reaction score
3
Points
75


Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar, tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Lagi Info Bisnes Burger Jana 5 Angka >>



Labels:
burger bakar, burger power, jual burger pasar malam, niaga burger, panduan bisnes burger, bajet bisnes burger,bisnes burger,bisnes burger 2015,bisnes burger bakar,bisnes burger bakar abang burn,bisnes burger bakar deen,bisnes burger berjaya,bisnes burger dari rumah,bisnes burger di malaysia,bisnes burger fizo omar,bisnes burger grill,bisnes burger kukus,bisnes burger monster,bisnes burger otai,bisnes burger ramly,bisnes burger untuk dijual,bisnes burger untung,bisnes burger.com,bisnes burgerbyte,bisnes daging burger,bisnes francais burger,bisnes gerai burger,bisnes hot burger,bisnes jual burger,bisnes kedai burger,bisnes roti burger,buka bisnes burger,cara bisnes burger,ebook bisnes burger,keuntungan bisnes burger,kos bisnes burger,kos bisnes burger bakar,memulakan bisnes burger,modal bisnes burger,mohdfairiz bisnes burger,mula bisnes burger,panduan bisnes burger,pengalaman bisnes burger,pengiraan bisnes burger,peralatan bisnes burger,permulaan bisnes burger,perniagaan burger bakar abg burn,perniagaan burger fizo omar,perniagaan burger oblong,perniagaan burger ramly,perniagaan burger untuk dijual,perniagaan francais burger,perniagaan francais burger bakar,perniagaan gerai burger,perniagaan hot burger,perniagaan hot burger fizo omar,perniagaan jual burger,perniagaan kedai burger,perniagaan menjual burger,perniagaan stall burger,rahsia bisnes burger,tips bisnes burger,
 

php1

Super Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
8,780
Reaction score
3
Points
75


Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar, tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Lagi Info Bisnes Burger Jana 5 Angka >>



Labels:
burger bakar, burger power, jual burger pasar malam, niaga burger, panduan bisnes burger, bajet bisnes burger,bisnes burger,bisnes burger 2015,bisnes burger bakar,bisnes burger bakar abang burn,bisnes burger bakar deen,bisnes burger berjaya,bisnes burger dari rumah,bisnes burger di malaysia,bisnes burger fizo omar,bisnes burger grill,bisnes burger kukus,bisnes burger monster,bisnes burger otai,bisnes burger ramly,bisnes burger untuk dijual,bisnes burger untung,bisnes burger.com,bisnes burgerbyte,bisnes daging burger,bisnes francais burger,bisnes gerai burger,bisnes hot burger,bisnes jual burger,bisnes kedai burger,bisnes roti burger,buka bisnes burger,cara bisnes burger,ebook bisnes burger,keuntungan bisnes burger,kos bisnes burger,kos bisnes burger bakar,memulakan bisnes burger,modal bisnes burger,mohdfairiz bisnes burger,mula bisnes burger,panduan bisnes burger,pengalaman bisnes burger,pengiraan bisnes burger,peralatan bisnes burger,permulaan bisnes burger,perniagaan burger bakar abg burn,perniagaan burger fizo omar,perniagaan burger oblong,perniagaan burger ramly,perniagaan burger untuk dijual,perniagaan francais burger,perniagaan francais burger bakar,perniagaan gerai burger,perniagaan hot burger,perniagaan hot burger fizo omar,perniagaan jual burger,perniagaan kedai burger,perniagaan menjual burger,perniagaan stall burger,rahsia bisnes burger,tips bisnes burger,
 

php1

Super Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
8,780
Reaction score
3
Points
75


Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar, tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Lagi Info Bisnes Burger Jana 5 Angka >>



Labels:
burger bakar, burger power, jual burger pasar malam, niaga burger, panduan bisnes burger, bajet bisnes burger,bisnes burger,bisnes burger 2015,bisnes burger bakar,bisnes burger bakar abang burn,bisnes burger bakar deen,bisnes burger berjaya,bisnes burger dari rumah,bisnes burger di malaysia,bisnes burger fizo omar,bisnes burger grill,bisnes burger kukus,bisnes burger monster,bisnes burger otai,bisnes burger ramly,bisnes burger untuk dijual,bisnes burger untung,bisnes burger.com,bisnes burgerbyte,bisnes daging burger,bisnes francais burger,bisnes gerai burger,bisnes hot burger,bisnes jual burger,bisnes kedai burger,bisnes roti burger,buka bisnes burger,cara bisnes burger,ebook bisnes burger,keuntungan bisnes burger,kos bisnes burger,kos bisnes burger bakar,memulakan bisnes burger,modal bisnes burger,mohdfairiz bisnes burger,mula bisnes burger,panduan bisnes burger,pengalaman bisnes burger,pengiraan bisnes burger,peralatan bisnes burger,permulaan bisnes burger,perniagaan burger bakar abg burn,perniagaan burger fizo omar,perniagaan burger oblong,perniagaan burger ramly,perniagaan burger untuk dijual,perniagaan francais burger,perniagaan francais burger bakar,perniagaan gerai burger,perniagaan hot burger,perniagaan hot burger fizo omar,perniagaan jual burger,perniagaan kedai burger,perniagaan menjual burger,perniagaan stall burger,rahsia bisnes burger,tips bisnes burger,
 

php1

Super Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
8,780
Reaction score
3
Points
75


Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar, tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Lagi Info Bisnes Burger Jana 5 Angka >>



Labels:
burger bakar, burger power, jual burger pasar malam, niaga burger, panduan bisnes burger, bajet bisnes burger,bisnes burger,bisnes burger 2015,bisnes burger bakar,bisnes burger bakar abang burn,bisnes burger bakar deen,bisnes burger berjaya,bisnes burger dari rumah,bisnes burger di malaysia,bisnes burger fizo omar,bisnes burger grill,bisnes burger kukus,bisnes burger monster,bisnes burger otai,bisnes burger ramly,bisnes burger untuk dijual,bisnes burger untung,bisnes burger.com,bisnes burgerbyte,bisnes daging burger,bisnes francais burger,bisnes gerai burger,bisnes hot burger,bisnes jual burger,bisnes kedai burger,bisnes roti burger,buka bisnes burger,cara bisnes burger,ebook bisnes burger,keuntungan bisnes burger,kos bisnes burger,kos bisnes burger bakar,memulakan bisnes burger,modal bisnes burger,mohdfairiz bisnes burger,mula bisnes burger,panduan bisnes burger,pengalaman bisnes burger,pengiraan bisnes burger,peralatan bisnes burger,permulaan bisnes burger,perniagaan burger bakar abg burn,perniagaan burger fizo omar,perniagaan burger oblong,perniagaan burger ramly,perniagaan burger untuk dijual,perniagaan francais burger,perniagaan francais burger bakar,perniagaan gerai burger,perniagaan hot burger,perniagaan hot burger fizo omar,perniagaan jual burger,perniagaan kedai burger,perniagaan menjual burger,perniagaan stall burger,rahsia bisnes burger,tips bisnes burger,
 

php1

Super Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
8,780
Reaction score
3
Points
75


Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar, tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Lagi Info Bisnes Burger Jana 5 Angka >>



Labels:
burger bakar, burger power, jual burger pasar malam, niaga burger, panduan bisnes burger, bajet bisnes burger,bisnes burger,bisnes burger 2015,bisnes burger bakar,bisnes burger bakar abang burn,bisnes burger bakar deen,bisnes burger berjaya,bisnes burger dari rumah,bisnes burger di malaysia,bisnes burger fizo omar,bisnes burger grill,bisnes burger kukus,bisnes burger monster,bisnes burger otai,bisnes burger ramly,bisnes burger untuk dijual,bisnes burger untung,bisnes burger.com,bisnes burgerbyte,bisnes daging burger,bisnes francais burger,bisnes gerai burger,bisnes hot burger,bisnes jual burger,bisnes kedai burger,bisnes roti burger,buka bisnes burger,cara bisnes burger,ebook bisnes burger,keuntungan bisnes burger,kos bisnes burger,kos bisnes burger bakar,memulakan bisnes burger,modal bisnes burger,mohdfairiz bisnes burger,mula bisnes burger,panduan bisnes burger,pengalaman bisnes burger,pengiraan bisnes burger,peralatan bisnes burger,permulaan bisnes burger,perniagaan burger bakar abg burn,perniagaan burger fizo omar,perniagaan burger oblong,perniagaan burger ramly,perniagaan burger untuk dijual,perniagaan francais burger,perniagaan francais burger bakar,perniagaan gerai burger,perniagaan hot burger,perniagaan hot burger fizo omar,perniagaan jual burger,perniagaan kedai burger,perniagaan menjual burger,perniagaan stall burger,rahsia bisnes burger,tips bisnes burger,
 

php1

Super Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
8,780
Reaction score
3
Points
75


Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar, tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Lagi Info Bisnes Burger Jana 5 Angka >>



Labels:
burger bakar, burger power, jual burger pasar malam, niaga burger, panduan bisnes burger, bajet bisnes burger,bisnes burger,bisnes burger 2015,bisnes burger bakar,bisnes burger bakar abang burn,bisnes burger bakar deen,bisnes burger berjaya,bisnes burger dari rumah,bisnes burger di malaysia,bisnes burger fizo omar,bisnes burger grill,bisnes burger kukus,bisnes burger monster,bisnes burger otai,bisnes burger ramly,bisnes burger untuk dijual,bisnes burger untung,bisnes burger.com,bisnes burgerbyte,bisnes daging burger,bisnes francais burger,bisnes gerai burger,bisnes hot burger,bisnes jual burger,bisnes kedai burger,bisnes roti burger,buka bisnes burger,cara bisnes burger,ebook bisnes burger,keuntungan bisnes burger,kos bisnes burger,kos bisnes burger bakar,memulakan bisnes burger,modal bisnes burger,mohdfairiz bisnes burger,mula bisnes burger,panduan bisnes burger,pengalaman bisnes burger,pengiraan bisnes burger,peralatan bisnes burger,permulaan bisnes burger,perniagaan burger bakar abg burn,perniagaan burger fizo omar,perniagaan burger oblong,perniagaan burger ramly,perniagaan burger untuk dijual,perniagaan francais burger,perniagaan francais burger bakar,perniagaan gerai burger,perniagaan hot burger,perniagaan hot burger fizo omar,perniagaan jual burger,perniagaan kedai burger,perniagaan menjual burger,perniagaan stall burger,rahsia bisnes burger,tips bisnes burger,
 
Sponsored Post
Top
Log in Register