PAMM Investment A/c by Ahmad Arif Millionaire

Recommended Brokers


An's

Active Member
Joined
Nov 23, 2012
Messages
1,408
Reaction score
1
Points
25
wah....bro kancim dgn Arif ke ? best la law ade jaminan mcm ni...aku pn sggp perabis duit nk invest kt dye, asal ade jaminan dan masyuk !! :D
 
Sponsored Post

cino

Active Member
Joined
May 28, 2008
Messages
1,606
Reaction score
15
Points
25
dh 2 minggu...senyap je ?
Bang..baru 1st time ke menginvest ngan org? Kalau arif dapat byr separuh dah cukup bagus le bang..biasanya org akan menunggu dengan penuh pengharapan..akhirnya akan redha jua..:)cgrock
 

ForexCepat

Active Member
Joined
Oct 19, 2012
Messages
2,238
Reaction score
24
Points
25
boleh refer kat PAMM monitoring..byk jugak yang mantap
 

An's

Active Member
Joined
Nov 23, 2012
Messages
1,408
Reaction score
1
Points
25
Bang..baru 1st time ke menginvest ngan org? Kalau arif dapat byr separuh dah cukup bagus le bang..biasanya org akan menunggu dengan penuh pengharapan..akhirnya akan redha jua..:)cgrock
xde lah..main terjah je bro.. :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register