Pameran himpun model Mercedes

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
PENGEDAR tunggal kenderaan mewah Mercedes-Benz diimport sepenuhnya (CBU), NZ Wheels Sdn Bhd, ini, melancarkan ruang pameran terbarunya, NZ Wheels Klang Autohaus, baru baru ini.

Ruang pameran itu yang diubah suai dan dipertingkatkan dengan kos RM3 Juta itu dilancarkan Ketua Pengarah Operasinya, SM Faisal SM Nasimuddin.

Menurutnya, pelaburan itu meliputi perkhidmatan inovatif, kemudahan dan hiasan dalaman yang bertemakan 'gaya hidup futuristik Malaysia' bertepatan dengan corak keunggulan jenama Mercedes-Benz.

"Sejak penubuhannya pada 1994, NZ Wheels Sdn Bhd berkembang pesat menjadi salah satu pengedar Mercedes-Benz yang sah dengan pelbagai pilihan model kenderaan.

"Oleh itu, bilik pameran ini haruslah dinaikkan taraf bagi mengekalkan taraf antarabangsa yang dipraktikkan Mercedes-Benz di seluruh dunia," katanya.

Pembukaan bilik pameran itu menjadikan NZ Wheels Klang Autohaus satu-satunya bilik pameran yang mempamerkan keseluruhan model kenderaan Mercedes-Benz.

Antara model khas yang boleh didapati termasuk SL 63 AMG, CL 500 dan GL 450 selain berupaya memenuhi pilihan pelanggan dari segi pemilihan warna dan material.

Selain bilik pameran, Autohaus dilengkapi ruangan niaga barangan Mercedes-Benz, pusat servis dan dan ruang khas model AMG.

"Bilik pameran ini direka khas sejajar dengan gaya hidup Mercedes-Benz dan menyediakan perkhidmatan lengkap untuk pelanggan termasuk perkhidmatan selepas jualan.

"Pelaburan sehingga RM3 juta ini menjadikannya antara pusat Mercedes-Benz terbaik di dunia", katanya.

Bagi memastikan kualiti perkhidmatan yang sempurna, setiap kakitangan jualan dilantik sebagai perunding jualan Mercedes-Benz bertauliah (C-Sales Certified Consultants).

kena pi tengok gak sekali...
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Aku minat C-Class AMG.... next month turun KL nak tengok lah....
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Aku minat C-Class AMG.... next month turun KL nak tengok lah....
helo ler aku...kita pi sekali...kena ajak mixxer juga nie...ADUN CG di sana tu...:eek::eek::eek:
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Insya Allah. Aku duduk kat Putri Villa. No problem.
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
sapa yg jutawan tu nak bagi merc sebiji kat aku...berminat pm aku hehheheh
 

anasz

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
3,582
Reaction score
43
Points
30
Aku pun minat merc ni,pakcik aku dah amik SL 500.aku ni bila la.hehehe
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Aku pun minat merc ni,pakcik aku dah amik SL 500.aku ni bila la.hehehe
fuh...pakcik kayo..pakcik kayo...kau pun kayo gak nanti...
 

anasz

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
3,582
Reaction score
43
Points
30
fuh...pakcik kayo..pakcik kayo...kau pun kayo gak nanti...
Pandai la ko,aku penah bw sekali je,tu pun ketar2,lain macam bawa kete mahal ni.hehhe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register