BTC USD 39,956.4 Gold USD 1,864.36
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pameran cheng ho di stadium ke v,kb

MA REBORN

Banned
Joined
Jul 9, 2010
Messages
2,034
Reaction score
95
Points
30
Salam, saje share,
ada satu pameran besar-besaran dari negeri china ke kelantan di stadium....well,,,seperti biasa tv3,tv1 tidak melapurkan seolah2 kerjaan negeri tidak mampu menarik pelabur asing,,,,so yg berkesempatan silalah dtg,,,:d:d
 
Sponsored Post

bazsh

Super Active Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
7,020
Reaction score
12
Points
65
Jom datang ke Stadium Sultan Mohd IV
Hmm....skrg ni jam giler depan stadium
Aku nak balik rumah pun jd lambat
Kena ikut jalan len
 

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,981
Reaction score
109
Points
128
jom sama2 kita memeriahkannya...
 

Mat Abid

Active Member
Joined
May 20, 2010
Messages
2,308
Reaction score
25
Points
40
ada brg2 borong dari china ke kat pameran nie??
 

aiman27

Active+ Member
Joined
May 14, 2010
Messages
4,608
Reaction score
729
Points
71
Salam, saje share,
ada satu pameran besar-besaran dari negeri china ke kelantan di stadium....well,,,seperti biasa tv3,tv1 tidak melapurkan seolah2 kerjaan negeri tidak mampu menarik pelabur asing,,,,so yg berkesempatan silalah dtg,,,:d:d

tv perdana xde wat liputan pun pasal pameran ni.. adakah disebabkan politik? politik yg tidak betul akan merosakkan bangsa dan negara
 

godhand

Active Member
Joined
Dec 17, 2007
Messages
1,714
Reaction score
9
Points
25
mcm2 ad cni, pameran quran terpanjang berharga usd70 juta (kalu xsilap), psembahan akrobatik, shaolin master ,dll... tp biasala, program di Kelantan kan, mana nak di hebohkan...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register