BTC USD 50,316.8 Gold USD 1,705.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pakcik_Kordi @ Wan Mohd Nur Azam Wan Ismail Telah Kembali Ke Rahmatullah

CG Sponsors




ahmadnaim

Active Member
Joined
Dec 14, 2007
Messages
1,065
Reaction score
49
Points
35
takziah utk famili pakcik kordi.Moga allayarham ditempatkan di kalangan org2 beriman pd NYA.Al-Fatihah
 
Sponsored Post

Hanney

Active Member
Joined
Apr 10, 2008
Messages
2,394
Reaction score
9
Points
25
X kan dah x ingat ari kot...

sorry, correction. riss ingatkan semalam. just called mak arwah. ari ni rupanya aishhh. maaf2.

mak arwah kata, hari ni kelantan hujan lebat sgt...
awal tadi lapah sekor lembu, masak gulai kawah, tadi buat tahlil lepas sembahyang jumaat, mlm ni mengaji 30 juzuk panggil 15 org,
+ sedara mara, ada makan2, pehtu sedekah sket2.

riss x dpt pegi, mak arwah pesan sesapa yg dok berhampiran sila2kanlah pi klau senang...

Al - Fateeha
Al-fatehah.. Baru td drive passby dia punya kedai.. Tgk iklan kedai arwah tepi jalan... Tringat lg... Thread politik pck (reads=pokcik bukan Pakcik Kordi yer:-?) nampak x meriah cam dulu lagi tanpa arwah.. Cuma pandangan pck jer..

BTW, x kan sis dah x ingat ari kot..:-?
 

xoxo

Active Member
Joined
May 29, 2008
Messages
1,262
Reaction score
0
Points
20
inalillah..baru tau arini..patut la senyap je..semoga rohnya dicucuri rahmat

insyaAllah..
 

coklatnano

Active Member
Joined
Oct 30, 2008
Messages
1,273
Reaction score
0
Points
20
Al-Fatihah..semoga roh arwah dicucuri rahmat n dtempatkn d'kalangan org beriman n beramal soleh, Amin..
 

BizClub

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
lama x masuk sini...

pak cik....al-fatihah
 

happymior

Active+ Member
Joined
Jul 13, 2008
Messages
3,211
Reaction score
1
Points
25
tapi kan... 30 juzuk tu pehhh :eek::eek::eek:
ke riss salah dengo??? tpi itu la mak dia kecek tdi
hmm me pun baru tau gak yg bila dah mlm ke 40 hari, kena abiskan quran mlm tu ...hr tuh masa buat tahlil ke 40hari, untuk arwah abah lepas raya hari tu, baru tau...

kitorg hari tu panggil orang2 pondok Pasir Tumbuh + ada sanak saudara bacakan...bagi2 juzuk gitu...then adalah bg kain pelekat, duit , makanan utk setiap yg tlg bc tu... as an appreciation lebih kurang..

betul lah, bila dh lalui, baru rasa ade ilmu sket dlm menguruskan hal2 berkaitan kematian ni..selama ni xpernah terpikir kepentingannya...bljr pun dalma subjek agama masa sekolah je...huhuhuh bukan tau details sgt kan...
 

klon8504

Super Active Member
Joined
Jun 21, 2008
Messages
5,110
Reaction score
6
Points
65
yang hidup pasti akan mati.. besama lah kita banyak kan amal..
semoga roh nye ditempat kan ditempat org yang beriman..insyALLH..
 

biezzto

Fun Poster
Joined
Dec 3, 2008
Messages
176
Reaction score
1
Points
15
Aku br lg kt sini tp dh bertahun kt Cari..
Al-Fatihah utk Arwah.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register