pakai pen Montblanc buat duit

CG Sponsors




Jogho_Gedebe

Junior Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
60
Reaction score
0
Points
6
Pena2u.com menjual pelbagai jenis pen replika gred A berjenama Montblanc. Kualiti dijamin terbaik di pasaran dan harga termurah dlm kumpulan grednya.

KELEBIHAN PRODUK KAMI: http://www.pena2u.com/pokdenpena


Produk kualiti gred A
Penulisan yang lancar dan kemas
Tahan lama
Dakwat boleh refill
Kelihatan menarik si pemakai
boleh dijadikan saguhati atau hadiah
Produk datang sekali dgn kotak yang cantik

PENGHANTARAN http://www.pena2u.com/pokdenpena

Penghantaran produk kami diseluruh Malaysia adalah percuma termasuk Sabah, Sarawak, Singapore dan Brunei. Untuk penghantaran produk diluar negara selain yang disebut tadi hendaklah menghubungi pihak kami.

Produk anda akan sampai dlm masa 1 hingga 5 hari.

JANGAN BUANG MASA LAGI !!
BELILAH SEKARANG DAN TAMBAH PENDAPATAN BERSAMA KAMI

RM 250
RM 100 SAHAJA

BELI SEKARANG !!
Selagi stok masih ada

http://www.pena2u.com/pokdenpena
http://www.pena2u.com/pokdenpena
http://www.pena2u.com/pokdenpena
http://www.pena2u.com/pokdenpena
 
Sponsored Post

asrul07

Active+ Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
3,055
Reaction score
3
Points
25
ingat kan tulis pakai pen tu dpt duit..huhu
 

MrMama

Active Member
Joined
Aug 2, 2008
Messages
1,631
Reaction score
7
Points
25
pen pun boleh jgk buat duit la ni mcm2 tul la...asal barang jadi duit!!!
 

andy23

Active Member
Joined
Jun 5, 2006
Messages
1,638
Reaction score
1
Points
25
hmmmm...menarik...lepas ni ramai la org yg pakai pen BERJENAMA MAHAL... hehehe....
 

buytosell

Active Member
Joined
May 20, 2008
Messages
1,673
Reaction score
3
Points
25
cam mana nak tahu original ker tak pen tu???pasal jam tangan mont blanc pun memang mahal...tapi banyak jugak yang bukan original..
pen pun boleh jgk buat duit la ni mcm2 tul la...asal barang jadi duit!!!
 

lelakigila

Active+ Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
2,543
Reaction score
24
Points
35
Salam... produk kualiti sama dengan original ka?
banyak yang ada kat pasaran ni badan pen tu rosak lepas enam bulan... :( :( :(
 

my.name.is.nad

Legendary Member
Joined
May 12, 2008
Messages
10,496
Reaction score
6
Points
115
ingatkan kalau ada pen 2 boleh jadi duit. sbb saya ada 1.
 

razif1224

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2006
Messages
5,113
Reaction score
38
Points
70
ada testimonial sapa dah dpt ke?

kalau Montblanc nie mmg murah dengan harga RM100 tue...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register