Pahlawan Tok Janggut

CG Sponsors




mrvios

Active Member
Joined
May 3, 2008
Messages
1,175
Reaction score
69
Points
30
sebagai keinsafan diri kita sebagai anak cucu ini yang masih terleka............



saya ambil dari sebuah muzium tadi.sebelum ini tak pernah tgk foto pahlawan ini.dia mati bukan kerana lemah tetapi wujud tali barut di klgn org melayu sendiri.:(
 
Sponsored Post

kawecool

Active Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,482
Reaction score
3
Points
25
aku dh tgk..

british kalah lawan die sehingga terpaksa panggil askar dari singapore...

harap2 die Syahid!!
 

azri1984

Fun Poster
Joined
May 13, 2008
Messages
223
Reaction score
1
Points
15
klu x silap ade gmbr tnjuk die kne gntung kn?
ade x gmbr tu?
 

chikabee

Active Member
Joined
Sep 19, 2006
Messages
1,195
Reaction score
1
Points
25
tgk kat muzium bank kerapu ke?
makam dia dkt dgn kg aku..p.pekan
 
Last edited:

betik_busuk

Fun Poster
Joined
Oct 14, 2008
Messages
592
Reaction score
12
Points
15
biasalah.. british dah letak 'orang-orangnya' dari dahulu hingga sekarang..
 

mj12

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
11,812
Reaction score
0
Points
110
al-fatehah utk arwah...
 

mrvios

Active Member
Joined
May 3, 2008
Messages
1,175
Reaction score
69
Points
30
tgk kat muzium bank kerapu ke?
makam dia dkt dgn kg aku..p.pekan
jgn cepat sgt pandang rendah kpd sesuatu kesilapan.aku tahu dia pahlawan negeri Pahang.dibunuh ketika hendak mengambil air solat.yang tu muzium tulis.bukan aku tulis.melayu..melayu...bila nak berubah ni.#:-S
 

chikabee

Active Member
Joined
Sep 19, 2006
Messages
1,195
Reaction score
1
Points
25
jgn cepat sgt pandang rendah kpd sesuatu kesilapan.aku tahu dia pahlawan negeri Pahang.dibunuh ketika hendak mengambil air solat.yang tu muzium tulis.bukan aku tulis.melayu..melayu...bila nak berubah ni.#:-S
apsal lak ko quote aku nye?ada aku slh ckp ke bro?:-?
 

ashrafk

Junior Member
Joined
Nov 7, 2008
Messages
76
Reaction score
4
Points
11
bape banyak sangat la tali barut tu dpt sampai sanggup jual bangsa sendiri:(
 

sonche

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 22, 2006
Messages
8,432
Reaction score
50
Points
70
bape banyak sangat la tali barut tu dpt sampai sanggup jual bangsa sendiri:(
Dalam forum ni pun ada 2-3 ekor tali barut yahudi. try perhatikan thread2 yg dibuat. :D

Ada duit semua jadi.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register