BTC USD 32,713.2 Gold USD 1,775.18
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pagar Rumah Anda Dari.....

rumah anda dah dipagar secara batin???


  • Total voters
    0

KIOS

Legendary Member
Joined
Oct 24, 2008
Messages
15,888
Reaction score
93
Points
120
Assalamualaikum...

saja nak kongsi ngan CGrian...
sapa2 ada ilmu nak pagar rumah (batin). meh la kongsi.

setau aku bleh pakai garam, lada hitam, asam jawa, taik besi dan byk lagi yg asal kejadiannya tulen.

sapa2 yg ade ilmu tu bleh la kongsi kat sini, sekurang-kurangnya bleh la kita buat sendiri kat umah kita...

tq
 
Sponsored Post

putat76

Banned
Joined
Mar 25, 2008
Messages
4,909
Reaction score
1
Points
25
Assalamualaikum...

saja nak kongsi ngan CGrian...
sapa2 ada ilmu nak pagar rumah (batin). meh la kongsi.

setau aku bleh pakai garam, lada hitam, asam jawa, taik besi dan byk lagi yg asal kejadiannya tulen.

sapa2 yg ade ilmu tu bleh la kongsi kat sini.

uit nak tau gak:)
 

wanzue

Active+ Member
Joined
Feb 21, 2009
Messages
2,584
Reaction score
118
Points
33
pakai tahi besi jer.tu fakta yg dah terbukti dari segi sains pun.
 

selambeyaya

Super Active Member
Joined
Mar 29, 2008
Messages
5,101
Reaction score
13
Points
65
mistik nih :D

pakai duit 1/2 sen lama (yg empat segi tu), tanam 4 penjuru rumah.

kawan bagitau, langkah seterusnya saya x tahu

:D:D:D
 

KIOS

Legendary Member
Joined
Oct 24, 2008
Messages
15,888
Reaction score
93
Points
120
yg biasa aku tau guna garam kasar... tabur keliling rumah...
tu utk mahluk2 ghaib tak masuk rumah...

kalo tak salah aku la.. hehe
 

KIOS

Legendary Member
Joined
Oct 24, 2008
Messages
15,888
Reaction score
93
Points
120
yg biasa aku tau guna garam kasar... tabur keliling rumah...
tu utk mahluk2 ghaib tak masuk rumah...

kalo tak salah aku la.. hehe

bukan setakat tabur jek... ade la baca2 nye...
fatehah + 4 kul + ayat kursi.
lagi best kalo + ngan lada hitam...:)cgrock
 

gambate

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Nov 9, 2007
Messages
6,761
Reaction score
101
Points
73
teras asam jawa..ditanam di 4 penjuru rumah dgn bacaan ayat Kursi 9 Waqaf
 

KIOS

Legendary Member
Joined
Oct 24, 2008
Messages
15,888
Reaction score
93
Points
120
teras asam jawa..ditanam di 4 penjuru rumah dgn bacaan ayat Kursi 9 Waqaf

emm.. yg ni pon aku penah dengar. tp nak dapatkan teras tu yg susah kot...:D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register