BTC USD 16,286.1 Gold USD 1,749.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Padah Lintas Lampu Isyarat Hijau, Rakan Melambung Di Rempuh Wira

Xploit Machine

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,830
Top Poster #4
Joined
Nov 23, 2012
Messages
38,830
Reaction score
4,909
Points
296
Awards
1
03.10.2022 - Johor Bahru, Seorang pejalan kaki dirempuh kereta di persimpangan lampu isyarat berdekatan Taman Impian Emas, Johor Bahru, Johor pada Ahad. Video rakaman dashcam pemandu berdurasi 13 saat itu menunjukkan pemandu Proton Wira berkenaan muncul dari kiri dan terus memecut laju ketika lampu isyarat berwarna hijau. Menerusi video tersebut, mangsa yang dipercayai warga asing dilanggar kenderaan terbabit sehingga menyebabkan dia melambung beberapa meter.

Sebaik sahaja rempuhan itu berlaku, pemandu terbabit menghentikan kenderaan, manakala dua rakannya kelihatan terkaku menyaksikan keadaan mangsa Difahamkan kejadian berlaku pada pukul 7.22 pada Ahad. Di ruangan komen, rata-rata pengguna media sosial berasa simpati dengan keadaan mangsa walaupun dia bersalah kerana melintas ketika lampu berwarna hijau.

 
Sponsored Post

rinoa99

Legendary Member
gem
Messages
19,371
Top Poster #1
Joined
Jun 5, 2022
Messages
19,371
Reaction score
2,556
Points
251
Awards
1
Patah kaki tu
Jangan main jalan je
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
386,891
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
386,891
Reaction score
25,369
Points
2,836
Awards
1
03.10.2022 - Johor Bahru, Seorang pejalan kaki dirempuh kereta di persimpangan lampu isyarat berdekatan Taman Impian Emas, Johor Bahru, Johor pada Ahad. Video rakaman dashcam pemandu berdurasi 13 saat itu menunjukkan pemandu Proton Wira berkenaan muncul dari kiri dan terus memecut laju ketika lampu isyarat berwarna hijau. Menerusi video tersebut, mangsa yang dipercayai warga asing dilanggar kenderaan terbabit sehingga menyebabkan dia melambung beberapa meter.

Sebaik sahaja rempuhan itu berlaku, pemandu terbabit menghentikan kenderaan, manakala dua rakannya kelihatan terkaku menyaksikan keadaan mangsa Difahamkan kejadian berlaku pada pukul 7.22 pada Ahad. Di ruangan komen, rata-rata pengguna media sosial berasa simpati dengan keadaan mangsa walaupun dia bersalah kerana melintas ketika lampu berwarna hijau.



Laju je melintas
Macam tak tengok kiri dah
Mungkin juga tak perasan

Kawan-kawan dia elok je berhenti dulu
Tak sempat kawan tu nak tarik balik si mangsa
Dah kena sapu dulu
 

GamezStar

CG Top Poster Club
gem
Messages
41,123
Top Poster #9
Joined
Jul 1, 2008
Messages
41,123
Reaction score
4,273
Points
261
Awards
1
Laju je melintas
Macam tak tengok kiri dah
Mungkin juga tak perasan

Kawan-kawan dia elok je berhenti dulu
Tak sempat kawan tu nak tarik balik si mangsa
Dah kena sapu dulu

foregner memang mxm ni.. suke last min baru nak seberang
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
386,891
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
386,891
Reaction score
25,369
Points
2,836
Awards
1
foregner memang mxm ni.. suke last min baru nak seberang

Kena tepat agakan tu selamat lah
Kalau tak tepat
Maka jadilah macam ni
 

rinoa99

Legendary Member
gem
Messages
19,371
Top Poster #1
Joined
Jun 5, 2022
Messages
19,371
Reaction score
2,556
Points
251
Awards
1
Berjalan sambil sembang
Mana nak ingat
 

kopirait

CG Top Poster Club
gem
Messages
40,910
Joined
Apr 18, 2010
Messages
40,910
Reaction score
3,457
Points
266
Awards
1
Lintas macam lembu.
Lagi satu dekat jalan corner, menurun bukit situ juga dia nak melintas.

Macam takde akal.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
386,891
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
386,891
Reaction score
25,369
Points
2,836
Awards
1
Lintas macam lembu.
Lagi satu dekat jalan corner, menurun bukit situ juga dia nak melintas.

Macam takde akal.

Lembu kena langgar macam tu boleh tercampak juga kereta
Tapi bila orang kena langgar
Itulah hasil nya
Strike macam main bowling
 

maxpda

Legendary Member
gem
Messages
10,766
Joined
Jan 15, 2007
Messages
10,766
Reaction score
1,237
Points
201
Salah sendiri...lepas ni bila nmpak lampu hijau, ingat...
 
Sponsored Post

Top
Log in Register