Owner Cybercafe Flat Hijau Block (*) Putrajaya BELAGAK!!! mcm bagus!

CG Sponsors




scammer

Banned
Joined
Sep 4, 2007
Messages
897
Reaction score
4
Points
15
:mad::mad:

kwn ku td citer smbil mrh dan bengang
kessombongan dan keangkuhan OWNER/PEMILIK cc di situ amat dikesali

hmmm... melayu jenis mcm ni mmg xleh maju smp bila2.
hanya mementingkn keuntungan dan x pndai jaga hati customer.

ada ke patot, kwn aku nak beli kertas a4,sekeping dia kata x jual?:">
ikot logik,,mmg la xleh jual..tp klu DIA seorang yg bertimbangrasa..bagijerla free:(scam

kwn aku mmg urgent nak guna kertas sekeping tu sbb nak cop, katanya.lgpula kwn aku da guna kertas tu (da terconteng skitla)..
mujur la dia ni baikhati..konon2 nak bayar,beli..

apa jwpn owner tu korang tau?
"gi beli kertas a4 yg diguna tu dikedai lain,then ganti balik':(scam

hmmm...cmni ke?mmg niat nak bantu melayu berbisnes..tp klu mcm ni la gayanya..baik gi kedai bangsa lain..

sekian..
 
Sponsored Post

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
eh....ini pun masuk CG gak? :D :D :D
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
so ape kesudahannya? kwn awk tu beli bebetul ke kt kedai lain n ganti semula?
ape jenis punya org la cam tu.. kasi caj seposen/20 posen dah le.. . ade nilai futuristic kot a4 tuh:)):eek:.. ni nk kasi susah org plak
 

scammer

Banned
Joined
Sep 4, 2007
Messages
897
Reaction score
4
Points
15
ni kira kompelen jgk..
kesian la aku tgk bangsa kita ni berniaga..
x cekal langsung..

kesudahannya..kwn aku tu byr kot brape tah..

lepas ni..tobat x dtg kedai tu lagi
kan ke sengal org mcm tu
sebab sekeping kertas a4..ilang customer.

pastu lak..satu cg tau
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
biasala.....manusia tk puas..
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,311
Points
191
hmm...masalah jugak berniaga macam nie...
 

rakyat_jelata

Active+ Member
Joined
Dec 8, 2008
Messages
3,387
Reaction score
131
Points
38
nie kira xpuas hati kot...
hmm..
xpe lps tension sat...
layan...
 

endingman86

Legendary Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
11,492
Reaction score
61
Points
120
orang nak bisnes bukan sehari...tapi panjang...kene la jaga hati customer...
 

heroes.sport

Active Member
Joined
Sep 2, 2007
Messages
1,204
Reaction score
16
Points
25
Dngan bangsa sendiri lak tu..ermm..:mad:
Berkira sngt dgn sekeping kertas..klu aku bg free jer:D
 

scammer

Banned
Joined
Sep 4, 2007
Messages
897
Reaction score
4
Points
15
Dngan bangsa sendiri lak tu..ermm..:mad:
Berkira sngt dgn sekeping kertas..klu aku bg free jer:D
tula.. hati dia kena cuci guna clorox.
leh bankrupt ke sb kertas sekeping....
aku x paham la cmne cara dia berfikr
 
Sponsored Post
Top
Log in Register