Orang Yang Paling Tenang DiMesia Disaat Ini

CG Sponsors




lokman1970

Fun Poster
Joined
Jul 22, 2011
Messages
819
Reaction score
259
Points
31
Saya perhatikan dlm saat-saat akhir ini, majoriti orang sebok dan resah-gelisah kerana demam pilihanraya.
Malam disebokan dengan ceramah sampai pukol 12 malam dan juga sebok memacak bendera parti masing-masing samada Pakatan Rakyat
atau Barisan National.
Kutuk mengutuk, maki-hamun sudah jadi percakapan harian.

Tapi orang yang paling tenang ialah Golongan Dakwah Tabligh. Jumpa orang dan ajak solat berjemaah.
Dan malam pula berjaga untuk qiam. Golongan ini tenang dan tiada makian keluar dari mulut mereka.

Duduk di masjid/surau dan zikir dengan tenang...subhanallah..alhamdulillah...allahhuakbar....
 
Sponsored Post

hurairah01

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Jun 12, 2008
Messages
8,979
Reaction score
21
Points
65
betul tu. tenang je diorang.
 

Dzoolhelmi™

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 8, 2008
Messages
10,486
Reaction score
163
Points
133
depa maki anak bini kt rumah :D

p/s - jiran masa study dulu. sakit telinga oooo
 

rebellion

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 3, 2010
Messages
16,081
Reaction score
58
Points
135
Baguslah cam tu,

tapi ngan biar orang yang tak sepatutnye mentadbir negara.
 

ANAZUHUD

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 11, 2008
Messages
21,157
Reaction score
96
Points
125
geng2 nie susah mahu cakap la bro,, kalo bom meletup dekat malaysia pun depa selamba jer leh kuar jemaah:) lg satu diorang nie mostly tak mengundi bagi diorang politik pecahbelahkan ummat :)
 

lost_soul2878

Super Active Member
Joined
Jan 11, 2010
Messages
8,745
Reaction score
18
Points
65
tp orang2 tabligh ni pulak yg org ramai tak suke, padahal x kaco hidup org lain pun
 

CoqBadaq

Active Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
1,865
Reaction score
14
Points
25
baru ja...berdepan ngan tabligh..ni semalam..
nak balik rumah...along the way...sekumpulan tabligh ni ketuk rumah orang macam nak pecah pintu ni...

adoi...malu kat agama islam la...cara dorang ni salah...
hak orang kena jaga elok...baru orang pandang islam ni cantik dan menarik..

aku tingkat 5 boleh dengar dorang ketuk pintu rumah dari tingkat 3...
agak agak la..
 

had_stylez

Active+ Member
Joined
Oct 11, 2010
Messages
3,325
Reaction score
2
Points
25
Orang beriman memang selalu tenang , alhamdullilah.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register