Santai Orang Tua Umur 102 Tahun Tapi Sihat Walafiat Tak Ada Langsung Penyakit

CG Sponsors




syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,817
Reaction score
2,308
Points
151
sebenarnya orang tua ni menceritakan pasal kisah zaman dulu....pasal pengalaman dia...

kalau aku generasi 90-an dah banyak kali dengar cerita-cerita org dulu....
tapi aku takut budak-budak tahun 2000-an ke atas ni yang dah jarang2 dengar cerita mcm ni, itu yg aku share.... mungkin bermanfaat untuk depa...


tapi by the way, aku sebagai budak 90-an,,, aku pernah merasa Mak Ayah bawak aku pi pesta wayang kulit kat tepi pantai......fuhh seronok masa tu...duduk atas tikar, tengok wayang kulit ramai2 ...sambil makan makanan cucuk-cucuk tu.....kat pesta tu bkn ada wayang kulit je...tapi mcm2 la...meriah je...cuma aku dah tak berapa ingat sangat...sbb kecil lg....tp mmg aku igt la...duduk atas tikar...tgk wayang kulit...makan makanan cucuk-cucuk tu yg tu ingat....huhu
 
Last edited:
Sponsored Post

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,817
Reaction score
2,308
Points
151
Please enter a message with more than 10 characters.
 
Last edited:

Megat Al Fateh

Fun Poster
Joined
May 6, 2019
Messages
975
Reaction score
443
Points
41
alhamdullilah.. pakcik ni dapat umur panjang yg berkat

kalau org lain mungkin dah lemah tak larat lagi
 
Sponsored Post
Top
Log in Register