BTC USD 57,439.8 Gold USD 1,789.89
Time now: Jun 1, 12:00 AM

"Orang Tak Nampak Kesusahan Saya" - DJ Lin Buka Mulut Kisah Cerai

hiduprakyat

Super Active Member
Messages
6,051
Joined
Dec 6, 2010
Messages
6,051
Reaction score
435
Points
91
Penyampai radio popular, DJ Lin mengakui bukan satu perkara mudah untuk menjalani kehidupan sebagai ibu tunggal selepas berpisah dengan bekas suami.

Kata Lin, dugaan penceraian nyata mengajar erti kesusahan sebenar dalam kehidupan.
070953fxxujgknzxpmqmbq.jpg

Lin atau nama sebenarnya Roslinda Abdul Majid mendedahkan pengalamannya menerusi program YouTube #MHLIFESTYLE Media Hiburan, baru-baru ini.

“Sebagai seorang ibu tunggal, kita belajar apa itu erti kesusahan sebab masa saya berpisah saya keluar dari rumah pergi cari rumah sewa beli tilam, baldi nak masuk rumah macam kita baru mula nak menyewa rumah.

“Kesusahan itu tidak dapat digambarkan, mungkin orang tak nampak kesusahan saya, tapi saya okey sebab saya yang memilih untuk itu jadi saya kena terima apa jua risikonya,” katanya
070953k6osaijx66oi6ixj.jpg

Dalam pada itu, ibu kepada dua cahaya mata ini menambah situasi tersebut secara langsung menjadikan dirinya wanita yang kuat dan tabah.

“Tapi yang penting hati kita tenang, susah juga kalau hati kita pun terganggu semua emosi serabut untuk apa, jadi bagi saya biar kita sendirian.
Sumber: Media Hiburan
 
Sponsored Post

Niyang

CG Top Poster Club
Messages
42,520
Joined
May 13, 2009
Messages
42,520
Reaction score
1,497
Points
201
dj suria cinta... yg kerap kecewa dlm percintaan...
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
323,783
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
323,783
Reaction score
16,460
Points
2,376
dj suria cinta... yg kerap kecewa dlm percintaan...

Penuh penghayatan dia bawak program tu
Mungkin disebabkan pengalaman hidup
 

Jedi

CG Top Poster Club
Messages
45,532
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
45,532
Reaction score
2,556
Points
201
Kesian.

Dulu suka juga dengar dia kat radio.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,545
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,545
Reaction score
22,040
Points
1,671
Steady klo mcm ni

Bkn jenis yg mggelupur cari partner bkepit je
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register