BTC USD 17,243.7 Gold USD 1,800.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Orang Melayu Menunggang Harimau

invega2005

Active+ Member
Messages
2,571
Joined
May 29, 2013
Messages
2,571
Reaction score
182
Points
33
alah macam geng sarkas la..dah torture anak harimau sejak kecil..memang taat la dia. itu tak perlu kagum pun
 
Sponsored Post

lau_kau

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,877
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
27,877
Reaction score
5,834
Points
481
Awards
1
alah macam geng sarkas la..dah torture anak harimau sejak kecil..memang taat la dia. itu tak perlu kagum pun
Nie harimau jadian bang bkn harimau betoi hahaha
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
33,728
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
33,728
Reaction score
4,441
Points
261
Awards
1
Cakar harimau permata yg hilang
 

sranua

Fun Poster
Messages
699
Joined
Jul 25, 2012
Messages
699
Reaction score
235
Points
33
Cakar harimau permata yg hilang
Teringat zaman mula kerja, pegi ke pejabat pantai timur Kota Bharu dengan bos. Bos ni jenis bergurau kasar. Dia panggil sorang tu Mail Rimau. Aku ingat si mail ni guru silat ke, berani macam rimau ke. Tapi bos aku cakap..dia pernah menelinga kat dinding rumah si mail tu masa dia baru kahwin. Bunyi macam rimau mengaum...dia guna teknik cakar rimau kate bos aku.
Si mail ni memanglah marah gurauan macam tu..tp dah nama bos..hadap je lah.
 

Niyang

CG Top Poster Club
gem
Messages
44,350
Joined
May 13, 2009
Messages
44,350
Reaction score
2,154
Points
261
Awards
1
ppuan zaman skrg pun cam rimau... kt umah kene jokey dgn suami.. ermmm
 
Sponsored Post

Top
Log in Register