BTC USD 23,119.1 Gold USD 1,931.31
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Orang Melayu Menunggang Harimau

Sponsored Post

sranua

Fun Poster
Messages
765
Joined
Jul 25, 2012
Messages
765
Reaction score
266
Points
41
Cakar harimau permata yg hilang
Teringat zaman mula kerja, pegi ke pejabat pantai timur Kota Bharu dengan bos. Bos ni jenis bergurau kasar. Dia panggil sorang tu Mail Rimau. Aku ingat si mail ni guru silat ke, berani macam rimau ke. Tapi bos aku cakap..dia pernah menelinga kat dinding rumah si mail tu masa dia baru kahwin. Bunyi macam rimau mengaum...dia guna teknik cakar rimau kate bos aku.
Si mail ni memanglah marah gurauan macam tu..tp dah nama bos..hadap je lah.
 
Sponsored Post

Top
Log in Register