Orang Islam kena belasah di Mumbai

CG Sponsors




Asyraf

Freshie
Joined
Oct 26, 2008
Messages
18
Reaction score
21
Points
8


Polis2 Hindu hanya melihat sambil tersenyum...nie yg buat aku geram giler~X(~X(~X(

Marilah kita sama2 mendoakan kesejahteraan saudara2 kita di India
 
Sponsored Post

ahmadnaim

Active Member
Joined
Dec 14, 2007
Messages
1,065
Reaction score
49
Points
35
nauzubillah himinzalik

ni mesti psl kes serangan kt hotel mumbai tu,aku rase tu semacam ada konspirasi je

moga suma umat islam seluruh dunia di lindungiNYA
 

JutawaN_MilleniuM

Active Member
Joined
Feb 12, 2008
Messages
1,705
Reaction score
0
Points
20
Nauzubillahiminzalik..
Ya Allah.. Lindungilah hambamu yg lemah dan berilah kekuatan kepada kami umat Islam tidak kira dimana sahaja..Amin
 

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
nauzubillah himinzalik

ni mesti psl kes serangan kt hotel mumbai tu,aku rase tu semacam ada konspirasi je

moga suma umat islam seluruh dunia di lindungiNYA
aku pun doakan mcm tu....robbi najjini qaumil minanazzolimin...
 

ahmadnaim

Active Member
Joined
Dec 14, 2007
Messages
1,065
Reaction score
49
Points
35
amin. apa la polis sana..tgk jek..geramnyer..
dah polis pun org hindu jgn kan polis prime minister pun org hindu ,slalu kalo negara diperintah pemimpin bkn islam mesti islam kena tindas camtu tapi kalo negara pimpinan org islam takde pun kena camtu.wallahu'alam
 

blindclownx

Active Member
Joined
May 18, 2008
Messages
1,169
Reaction score
2
Points
35
huhu....kasihan gak aku tgk......bende yg xsepatutnyer pon terjadi......
ape kn jdi pasni.......
 

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
apsal aku xnampak pe2 eh?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register