Santai Orang dah kawin muka cepat tua ??

Recommended Brokers


Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
41,789
Reaction score
1,537
Points
191
daus gigih kejar posting count.

Sampaikan dia sendiri tak faham apa dia tulis.

:))



Sebelum ni posting count dia kurang beberapa ribu dari aku.


daus pas pekene ketum arr tuh...:))
 
Last edited:
Sponsored Post

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
41,789
Reaction score
1,537
Points
191
A'aaa la.




:))

Biasa yg aku tahu kaki hisap rokok ni muka nampak tua.. kalau remaja yg hisap rokok, mmg terserlah sangat.

mcm aku umur 36... tgk dari jauh mcm 18
kalau dekat baru nampak mcm over 40

sekian.
 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
41,789
Reaction score
1,537
Points
191
Kaum Hawa yang jenis pendek kecik jer.

Kalau korang jaga makan...kurus...nampak comel dan muda jer walaupun dah kahwin atau umur dah banyak.

Anak dah 2 orang pun lawa lagi.
 

Fabs Gunns

Super Active Member
Joined
Feb 7, 2011
Messages
6,314
Reaction score
52
Points
70
mcm tak betol je apa yg korang semua cakap
sbb den nmpk muda n sweet je lg
dari dulu sampai skrg :">
 

krusader

Active+ Member
Joined
Sep 8, 2010
Messages
4,927
Reaction score
113
Points
43
apa yang pasti, lelaki dh kawen, saham tinggi. Rajin exercise, pandai jaga penampilan, lagi bertambah hot... ditambah pula dengan duit pun berkepukkk.... fuhhh...hahaha
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,908
Reaction score
1,867
Points
141
apa yang pasti, lelaki dh kawen, saham tinggi. Rajin exercise, pandai jaga penampilan, lagi bertambah hot... ditambah pula dengan duit pun berkepukkk.... fuhhh...hahaha
betul..

jamal abdillah umur 50 lebih pun dapat kawen budak belasan tahun... :D
 

TT

CG Super Hardcore Club
Gold Member
Joined
Jan 13, 2009
Messages
149,638
Reaction score
20,704
Points
1,661
muka tua tu yg kena rantai bini. tgh lepak2 ni bini wasap suh balik trus balik haha
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,041
Reaction score
1,512
Points
596
daus pas pekene ketum arr tuh...:))
:eek::eek::eek::)):)):))

maksud saya

orang yang muka tua nie ada nur cahaya iman dia la

cahaya keimanan terpancar di wajahnya:D:D:D
 

DreamCatcher

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2008
Messages
23,662
Reaction score
893
Points
166
byk yg tak faham maksud den

apa yg den nak cakap

kalau muka laki tak tua, muka bini tua. begitu dgn sebaliknya.

Kalau dua2 muda, makna keluarga tu bahagia

antara king control dgn queen control
 
Sponsored Post
Top
Log in Register