Orang Bunian: Satu Realiti atau Jelmaan - Apa Pendapat Korang!

CG Sponsors




wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
yg aku tau diorang tak kacau manusia biasa....
 
Sponsored Post

yoeKB

Active Member
Joined
Aug 25, 2009
Messages
1,961
Reaction score
4
Points
25
bunian, hantu kopek, toyol, langsuir, tu semua melayu yg bagi nama jer..
bunian tu mungkin gelaran pd kaum kot mcm kita kaum org asli, bajau, melayu cina dn sbgnya........ :D
 

yoeKB

Active Member
Joined
Aug 25, 2009
Messages
1,961
Reaction score
4
Points
25
eh apasal lak tak leh kesana, kalau nak kesana aku leh hantau kau ke sana, acam? kau set jer nak jumpa kat mana, nanti aku hantaukan jer kau kesana dan balik ke sini semula. Adalah sahabat aku yg boleh makbulkan kau nyer permintaan. kalau nak tgk puteri bunian pun leh, dia hembus jer kat mata kau, pastu nampak lah alam bunian niee.
ko ajak je hilal tu dia nk sangat jumpa hehehe......
kompom dia nk betol x hilal??? :D
 

yoeKB

Active Member
Joined
Aug 25, 2009
Messages
1,961
Reaction score
4
Points
25
Bro pokyaz kalau ada citer pelik, misteri dn seram citer la kt Kisah Benar Edisi Seram..........
kongsi2kn pengalan anda kt sana :)
 

alkbar

Active+ Member
Joined
Oct 1, 2008
Messages
3,723
Reaction score
65
Points
30
sape lagi ade cerita? pengalaman la..citer sket..:)
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
Bro pokyaz kalau ada citer pelik, misteri dn seram citer la kt Kisah Benar Edisi Seram..........
kongsi2kn pengalan anda kt sana :)
lama x layan thread ni...huhuhu :)cgrock
 

jejantas

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2007
Messages
24,648
Reaction score
920
Points
161
Bunian mana ada dalam Islam .... :D Bunian nih jin... Manusia mana boleh kawin ngan jin... :D
 

alpine_star

Legendary Member
Joined
Oct 3, 2010
Messages
13,885
Reaction score
117
Points
123
dulu ustaz aku cite, jin duduk kat alam malakut..

ada saper2 tau alam malakut?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register