BTC USD 49,007.6 Gold USD 1,786.14
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Open Minded?

normeck

Fun Poster
Messages
311
Joined
Mar 18, 2008
Messages
311
Reaction score
4
Points
15
Salam warga CG...

aku kat sini ada kemushkilan...
aku pernah berdebat dengan sorang yang bekerja dekat PUB...
aku cakap ngan dia...
kalo boleh cari lah kerja lain...sebab aku suh cari kerja lain, sebab orang tgk sapa yg kerja pub ni..mesti terkene tempias gak bab bab benda tak elok ni....

pastu dia balas ape korang nak tau..?
dia kata...TAK SEMESTINYA...orang yg keje PUB ni tak elok..ramai lagi yang tak elok, ANAK USTAD la...pak lebai la...buat bende tak senonoh...pastu dia cakap aku tak open minded..suh bukak lagi pandangan aku ni....~X(

apa salah ke aku ni atau aku yang keliru???
 
Sponsored Post

anuarinvestor

Legendary Member
Messages
10,529
Paid Membership
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
Bahaya ni..........ko jgn dengar kata orang
 

WMComm

CG Top Poster Club
Messages
22,845
Joined
Jan 10, 2008
Messages
22,845
Reaction score
95
Points
120
bagi aku,kita nasihat utk yg baik.jika x mau ikut,terpulang pada dia.yg penting,kita ada usaha nak nasihat dia.jika berlarutan,akan putus kawan plak. :)
 

qreemall

Legendary Member
Messages
19,645
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
Salam warga CG...

aku kat sini ada kemushkilan...
aku pernah berdebat dengan sorang yang bekerja dekat PUB...
aku cakap ngan dia...
kalo boleh cari lah kerja lain...sebab aku suh cari kerja lain, sebab orang tgk sapa yg kerja pub ni..mesti terkene tempias gak bab bab benda tak elok ni....

pastu dia balas ape korang nak tau..?
dia kata...TAK SEMESTINYA...orang yg keje PUB ni tak elok..ramai lagi yang tak elok, ANAK USTAD la...pak lebai la...buat bende tak senonoh...pastu dia cakap aku tak open minded..suh bukak lagi pandangan aku ni....~X(

apa salah ke aku ni atau aku yang keliru???

aku rasa die yg salah.... terlalu open....
open minded pon ade limit2nye....
dan yg paling penting bile ade
ade deal dgn arak2 nih mmg
kompom HARAM laa jdnye....
Allah melaknat sume yg terlibat dgn arak...
dr mula smpi ke ujung prosesnye....
#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S
 

VAMP

Ex-Super Mod
Messages
10,440
Paid Membership
Joined
Feb 10, 2007
Messages
10,440
Reaction score
59
Points
130
even kalau anak ustaz, pak lebai, pak imam, orang alim.. diorng tu pun manusia gak, xterlepas dari melakukan dosa.
 

qreemall

Legendary Member
Messages
19,645
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
even kalau anak ustaz, pak lebai, pak imam, orang alim.. diorng pun manusia gak, xterlepas dari melakukan dosa.

erm.... benar2.... bak dlm lirik lagu "iman mutiara"....
"iman xdpt diwarisi,
dr seorang ayah yg bertakwa,
ia xdpt dijual beli,
ia tiada ditepian pantai...."

jelas menunjukkn bahawa
keturunan xmenunjukkn apa2....
:):):):):):):):):):):)
:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

Lynn_81

Active+ Member
Messages
3,599
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
aku rasa die yg salah.... terlalu open....
open minded pon ade limit2nye....
dan yg paling penting bile ade
ade deal dgn arak2 nih mmg
kompom HARAM laa jdnye....
Allah melaknat sume yg terlibat dgn arak...
dr mula smpi ke ujung prosesnye....
#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S

sy setuju dgn pendpt hang tuh...well done..well done...sy bg 99.99% :D:D:D:D

:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

normeck

Fun Poster
Messages
311
Joined
Mar 18, 2008
Messages
311
Reaction score
4
Points
15
jadi betullah ape yg aku buat?...aku fedup betul kalo orang guna ayat TAK SEMESTINYA......mmg la dalam berbicara kita mengambil secara general...kalo nak masuk yg TAK SEMESTINYA (rata rata jumlah TAK SEMESTINYA amat kecil)..susah la cam ni...
 

anuarinvestor

Legendary Member
Messages
10,529
Paid Membership
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
jadi betullah ape yg aku buat?...aku fedup betul kalo orang guna ayat TAK SEMESTINYA......mmg la dalam berbicara kita mengambil secara general...kalo nak masuk yg TAK SEMESTINYA (rata rata jumlah TAK SEMESTINYA amat kecil)..susah la cam ni...

ko da buat apa.......:-?
 

qreemall

Legendary Member
Messages
19,645
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
jadi betullah ape yg aku buat?...aku fedup betul kalo orang guna ayat TAK SEMESTINYA......mmg la dalam berbicara kita mengambil secara general...kalo nak masuk yg TAK SEMESTINYA (rata rata jumlah TAK SEMESTINYA amat kecil)..susah la cam ni...

xyah nk argue dgn diorg nih....
besenye yg kata TAK SEMESTINYA
nih mmg xleh nk dibuat argue...
ckp cmne pon nnti die pusing2 blk....
#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S
 
Sponsored Post
Top
Log in Register