BTC USD 49,079.5 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

'ONE AU PRECIOUS METALS' kuasa emas rupanya sangat tinggi.

emasrakyat

Fun Poster
Messages
964
Joined
Dec 20, 2009
Messages
964
Reaction score
9
Points
15
'Kuasa emas sangat tinggi'Kenapa saya kata demikian? Perniagaan emas bukan satu cara yang kita tau, tetapi bermacam-macam cara ada, tak kiralah sama ada trading,menyimpan,memakai,dan melabur tetap anda akan mendapat profit.Ilmu penting dalam perniagaan emas,tanpa ilmu risiko kerugian adalah tinggi. Dimalaysia peniaga-peniaga emas selalunya memakai emas 99.50% untuk membuat barang kemas dan lain-lain, ramai yang tak tahu lagi emas 99.50% ini adalah emas apa dan datangnya dari pada mana.

Pengenalan Emas 99.50%:
Emas 99.50% atau lebih dikenali oleh peniaga-peniaga emas sebagai emas tarik; telah lama dikenali atau digunapakai oleh peniaga-peniaga emas tempatan. Kaedah jual beli emas 99.50% adalah terhad dikalangan peniaga dan kilang-kilang emas sahaja.

Darimana datangnya Emas 99.50%
Emas 99.50% atau emas tarik ini datangnya dari hasil kutipan dan pembelian balik emas-emas terpakai di seluruh negeri. Emas-emas terpakai ini diproses, diperbaiki/diperhalusi (refined) dan dinaiktaraf (upgrade) semula mutunya sehingga ia menjadi mutu 99.50% atau emas tarik, kemudian emas-emas ini dijual kepada peniaga-peniaga emas borong atau terus kepada kilang-kilang emas.
Kesimpulannya emas 99.50% ataupun emas tarik adalah datang dari pengguna dan dijual balik kepada pengguna dengan harga mengikut pasaran tempatan. Dari pengguna kepada pengguna, maka dengan itu Perniagaan Emas tidak akan menjual balik kepada umum dengan harga pasaran emas import seperti yang berlaku sekarang dimana hampir keseluruhan kilang-kilang pembuatan barangan kemas mengunakan emas 99.50% ataupun emas tarik untuk membuat barang-barang kemas 91.6% atau barang-barang kemas permata, kemudian menjual semula emas-emas ini dengan harga berdasarkan emas import.

untuk lebih informasi sila layari http://oneau.com.my
 
Last edited:
Sponsored Post

wadimas

Junior Member
Messages
68
Joined
Oct 2, 2009
Messages
68
Reaction score
1
Points
11
slm tt,

emas rakyat ni jualan mcm public gold dan nubex ka.....tlg senaraikan

produk2 utk tatapan bersama

tq
 

4-REX

Active Member
Messages
1,442
Joined
Mar 5, 2007
Messages
1,442
Reaction score
13
Points
25
Info yang bagus untuk dikongsikan bersama.. Tapi masih ramai yang belum mengetahuinya, mungkin kurang pendedahan..
 

cdan

Active+ Member
Messages
4,382
Joined
Aug 8, 2006
Messages
4,382
Reaction score
367
Points
41
mana emasnya....
- saiznya
- harga buy/sell

yang ada spread 2.5%...:-?
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,854
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,854
Reaction score
22,059
Points
1,671
time harga emas naik tinggi ni macam2 ada...
 

lelakigila

Active+ Member
Messages
2,543
Joined
Jul 11, 2008
Messages
2,543
Reaction score
24
Points
35
Salam TT....
Rasanya dah masuk dah web TT ni tapi tak jumpa pun produk emasnye??? :eek: :eek: :eek:
 

emasrakyat

Fun Poster
Messages
964
Joined
Dec 20, 2009
Messages
964
Reaction score
9
Points
15
harap ma'af kepada warga cari gold smua...produk kami tidak dapat dikeluar seperti tarikh yg telah ditetapkan, ada masalah pengeluaran sikit,tapi kami akan usahakan dalam masa terdekat kami akan keluarkan...terima kasih kerana sambutan yg amat memuaskan..thank..
 

ed_zero

Super Active Member
Messages
5,193
Joined
Sep 24, 2009
Messages
5,193
Reaction score
161
Points
73
wow..brg hot...hehe..up sket..
 

Mlano Rock

Fun Poster
Messages
441
Joined
Dec 9, 2009
Messages
441
Reaction score
2
Points
15
'Kuasa emas sangat tinggi'Kenapa saya kata demikian? Perniagaan emas bukan satu cara yang kita tau, tetapi bermacam-macam cara ada, tak kiralah sama ada trading,menyimpan,memakai,dan melabur tetap anda akan mendapat profit.Ilmu penting dalam perniagaan emas,tanpa ilmu risiko kerugian adalah tinggi. Dimalaysia peniaga-peniaga emas selalunya memakai emas 99.50% untuk membuat barang kemas dan lain-lain, ramai yang tak tahu lagi emas 99.50% ini adalah emas apa dan datangnya dari pada mana.

Pengenalan Emas 99.50%:
Emas 99.50% atau lebih dikenali oleh peniaga-peniaga emas sebagai emas tarik; telah lama dikenali atau digunapakai oleh peniaga-peniaga emas tempatan. Kaedah jual beli emas 99.50% adalah terhad dikalangan peniaga dan kilang-kilang emas sahaja.

Darimana datangnya Emas 99.50%
Emas 99.50% atau emas tarik ini datangnya dari hasil kutipan dan pembelian balik emas-emas terpakai di seluruh negeri. Emas-emas terpakai ini diproses, diperbaiki/diperhalusi (refined) dan dinaiktaraf (upgrade) semula mutunya sehingga ia menjadi mutu 99.50% atau emas tarik, kemudian emas-emas ini dijual kepada peniaga-peniaga emas borong atau terus kepada kilang-kilang emas.
Kesimpulannya emas 99.50% ataupun emas tarik adalah datang dari pengguna dan dijual balik kepada pengguna dengan harga mengikut pasaran tempatan. Dari pengguna kepada pengguna, maka dengan itu Perniagaan Emas tidak akan menjual balik kepada umum dengan harga pasaran emas import seperti yang berlaku sekarang dimana hampir keseluruhan kilang-kilang pembuatan barangan kemas mengunakan emas 99.50% ataupun emas tarik untuk membuat barang-barang kemas 91.6% atau barang-barang kemas permata, kemudian menjual semula emas-emas ini dengan harga berdasarkan emas import.

untuk lebih informasi sila layari http://emasrakyat.com

Kalu camtu makcik-makcik yang pakai gelang emas, rantai emas bagaikan rantai kapal MV Victoria tu lombong emas berjalan le ye. Mat-mat ragut tu pelombong emas bidan terjun le ye. :eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register