Oly Shyte. dimana kamu

Recommended Brokers


fatvet

Active Member
Joined
Sep 16, 2011
Messages
1,621
Reaction score
21
Points
25
oly shyte,
jom join sini jadikan forum sahm diCG meriah..
saya lihat forum disini tak semeriah di IL atau LY ..(tak nak sebut nama)disana setiap minit ada saje post diantar

ni la hasrat saya menjadikan forum saham di CG tempat orang kumpul duit dalm saham.. itu pun kalo Allah Izin
 
Sponsored Post

fatvet

Active Member
Joined
Sep 16, 2011
Messages
1,621
Reaction score
21
Points
25
terbaik...I pollow :)
firahz
kalo allah izin untuk firahz jd kaya .. percaya la.. kita kumpul duit bebanyak kali ni.. bila tiba masa kita attackkk saham bskl.. ni masa terbaik ni.. kumpul duit yang kita tak pakai..jgn buat investment duit yang kita nak pakai... itu dosa dalam asas pelaburan

kita tunggu
 

asdasdasd

Legendary Member
Joined
May 2, 2011
Messages
12,898
Reaction score
305
Points
136
rasanya kat CG nie yg meriah post pasal FOREX. tengok banner forex sudah, bersimpang siur dalam Cg nie..
 

boey

Legendary Member
Joined
Oct 10, 2007
Messages
15,501
Reaction score
55
Points
120
i pun pollow
 

boey

Legendary Member
Joined
Oct 10, 2007
Messages
15,501
Reaction score
55
Points
120
oly shyte,
jom join sini jadikan forum sahm diCG meriah..
saya lihat forum disini tak semeriah di IL atau LY ..(tak nak sebut nama)disana setiap minit ada saje post diantar

ni la hasrat saya menjadikan forum saham di CG tempat orang kumpul duit dalm saham.. itu pun kalo Allah Izin
TT IL tu investlah.com kan? betulkan kalau aku salah. aku dah lama perati forum tu tapi aku tak jadi ahli lagi sbb aku tak berapa paham saham2 ni kat sana sbg contoh

This is the official stock challenge price entry point between Oly and stockraider.

The challenge was about which stock price will grow higher by 9th December 2012. Competition will end one year from the stated date.


KPJ - RM4.36 - Oly
AJINOMOTO - RM4.02 - stockraider

TM - RM4.55 - Oly
PTRAS - RM2.38 - stockraider
 
Sponsored Post
Top
Log in Register