BTC USD 63,149.7 Gold USD 1,806.91
Time now: Jun 1, 12:00 AM

OH! Nasi Lemak 50 sen...ciskek tol

girlsilver

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Dec 1, 2009
Messages
10,744
Reaction score
194
Points
123
nasilemak50sen1.jpg

nasilemak50sen2.jpg

aksi lawak lucah yg tidak sesuai utk iklan ~X(
ini dijadikan daya penarik utk org tgk kat panggung...aduhai
pd sesetengah org mmg kelako/lawak tp pd bdk2 depa xpaham pon
akan terikut

sowey la kalu astrok...tp aku malu ngan anak & anak sedara aku tnyer nasi lemak 50sen tu ape umi :((

http://www.youtube.com/watch?v=rT_GWG9xb60

leh tgk kat situ..Nasi Lemak...
Hurmm..potong..potong..

minit ke 1.24
 
Last edited:
Sponsored Post

Mureqs

Active Member
Joined
Sep 6, 2010
Messages
1,087
Reaction score
2
Points
25
50 ke tu????seringgit lbih gak rasanya tu...:">:">
 

tebbaloi

Legendary Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
13,457
Reaction score
444
Points
131
aku setuju dengan girl silver.. sepatutnya finas kena la potong adegan tu.. tak sesuwai la utk kanak2 macam aku ni :"> :">
 

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
yup aku pun x setuju...menjatuhkan maruah wanita
 

alonso

CG Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
yg tak potong pon aku tak tgk,ni kan plak kalo da potong:))
 

kamal_kampong

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2007
Messages
17,186
Reaction score
1,107
Points
201
setuju2..lwk yg berunsur lucas..

mau tak nya budak2 terikut2..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register