BTC USD 38,782.9 Gold USD 1,875.08
Time now: Jun 1, 12:00 AM

::Nyum...Nyum... Tahukah Anda Siapakah Merasmikan Kilang Guinness Malaysia 1966? ..::

jamtulenmurah

CG Top Poster Club
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,723
Points
316
Tahukah Anda Siapakah Merasmikan Kilang Guinness Malaysia 1966?

:(:(:(

HARAP MOD TAK LETAK DALAM SECTION POLITIK!... Ini BAB SEJARAH yg Rakyat Malaysia PERLU TAHU!...


Salam semua. Artikel kali ini bukan utk menghina sesiapa, cuma anda.....pikirlah sendiri siapakah yang merasmikan kilang arak pertama di Malaysia???

viewer.jpg

Oh tungkol... oh tungkol... Berani kamu menggelar dirimu Muslim?...



1.jpg

Pengkhianat Melayu sedang merasmikan kilang ARAK!!!...




2.jpg

Muka bangga tak tahu malu... Sedihnya... :(




3.jpg

Akibat kejahilan tungkol dan pewaris parti sekular... Melayu kini rosak teruk akidah dan akhlak... :(







Skang tahulah kamu semua kenapa Singapork dilepaskan begitu saja tanpa tentangan kepada kauvinis rasis cina PAP?... :(scam:(scam:(scam

nahh... nie sapa ada saham?...
carlsberg-malaysia.jpg


anda nilaikan sendiri...




up sket...
hmm..tunku pun dah takde..

tp yg pasti mmg tunku akan dpt bahagian dia kat sana nanti sbb dia sebagai pemimpin..

sbg mana hadis nabi..aku dah lupa tetapi sumer org yg kerja berkaitan arak ni ada bahagian dia sama mcm org yg minum..penjual pun kena, pengedar pun kena, yang menghidang pun kena..apatah lg yg membenarkan pembukaan kilang dan merasmikan..

jgn la nak kata waktu tu agama kurang...tp bila dalam kubur nanti takkan nak jawab dgn malaikat "agama kurang pegangan waktu tu,jd saya pun tak tahu..saya pun rasmila.."

dah Islam kata haram, tetap haram walaupun apa alasan..jgn kita bg alasan agama kurang waktu tu..maaf cakap kpd mereka yg menggunakan alasan sebegini, pd aku mereka takde didikan agama..maaf ya klau kasar..



 
Last edited:
Sponsored Post

imzar

Fun Poster
Joined
Oct 21, 2011
Messages
935
Reaction score
89
Points
20
kesian kat TONGKU... azab di kubur..

ha... UMNGOK nak ke bg saham dunia akhirat ni..

hahahah selamat la ko...

kroni2 makn duit ambo sbg rakyat...

ambo xhalalkan dunia akhrat

ambo akan tuntut di akhirat 6t..

masak la ko...:(scam:(scam:(scam:mad::mad:
 

kebabom

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
8,625
Reaction score
24
Points
65
hehehe....ade ke org umno nk msuk mnjawab...diorg bse hit n run je....
 

sasuke88

Active+ Member
Joined
Nov 15, 2011
Messages
2,893
Reaction score
1
Points
25
zaman dulu2..
dan zaman skrang..

lebih kurang je kut jahilnya~
 

Cynical_Cakcibor

Active Member
Joined
Dec 28, 2010
Messages
1,633
Reaction score
12
Points
25
malas nak komen sebab orang tu dah meninggal ... hanya Allah Taala sahaja yang mengetahui ..
 

kelicap

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2011
Messages
3,562
Reaction score
144
Points
33
masa tu islam belum sampai lg di malaya...
Sampai skang pun islam tak habis sampai lg...
Tak perasan?
 

Yap Ah Loy

Freshie
Joined
Dec 8, 2011
Messages
30
Reaction score
0
Points
6
walaupun aku pernah tertipu kerana menyokong UMNGOK untuk pertama kalinya mengundi, tetapi selepas gambar ini, tiada kali keduanya.
 

jamtulenmurah

CG Top Poster Club
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,723
Points
316
mase nie nak tarik pelabur laa...


pelabur?... banyak lagi rezeki HALAL... kenapa alkohol yg diharam oleh Islam?... tengok kesan skang... org Melayu akidah hancur... arak alkohol dah menjadi santapan harian... :(:(:(



 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register