Noradz Travel & Services Sdn Bhd (664630-W)

CG Sponsors




Sponsored Post

Kit82

Freshie
Joined
Nov 16, 2020
Messages
5
Reaction score
0
Points
33
Dokumen2 asal noradz semua ada dgn lawyer S I Rajah. Dato Adzhar telah menyerahkannya kpd beliau. S I Rajah memberitahu bahawa Dato Adzhar ingin membantu pelabur2 noradz. Sila hubungi S I Rajah.
Masalahnya ada org dh kol rajah ni..dia minta bayaran pulak..agak2 la time2 mcm ni nk cari modal
 

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,867
Reaction score
1,627
Points
101
Masalahnya ada org dh kol rajah ni..dia minta bayaran pulak..agak2 la time2 mcm ni nk cari modal
rajah ni sape sebenarnya?
sape yg lantik dia utk claim balik duit pelabur?

surat tu tulis pun macam bodoh je.
sekolah vernakular ke dulu?
 

lampor_2003

Legendary Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
11,055
Reaction score
141
Points
123
Sekali kena kari la..adoila...

Dari zaman bujang sampai anak dh 3...apa pn xde...huhuhuhu
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
15,269
Reaction score
584
Points
161
rajah ni sape sebenarnya?
sape yg lantik dia utk claim balik duit pelabur?

surat tu tulis pun macam bodoh je.
sekolah vernakular ke dulu?
Peguam,india,dah tua 70-80 kot umur...
Bkn die je,ade je peguam lain salah satu mazhar...
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,145
Reaction score
951
Points
121
Betapa lemahnya undang2 kt masa zaman bn nie, scammmer terang2 mcm nie pun xdk pendakwaan lepas mcm tu ja....aku smp hairan bin ajaib....org yg sama bila kantoi tubuh lg syarikat br....tipu lg org....dn depa nie bebas yg melabur semua merana.....kebanyakan guna modal Islam utk tarik org melabur....apa2 pun lemah kerajaan dl ngn undang2 dl tu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register