Noradz Travel & Services Sdn Bhd (664630-W)

CG Sponsors




Sponsored Post

pajey

Active Member
Joined
Jul 7, 2006
Messages
1,999
Reaction score
15
Points
25
mak aih kes lama ni .......apa status yeeee???
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,522
Reaction score
332
Points
131
kerajaan dah x stabil..
mmg kes2 mcm ni terpendam je laa..
janji duit dpt rampas..
 

zamorano81

Freshie
Joined
Apr 21, 2020
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Salam, baru ni dapt surat dari SI rajah mintak bayaran legal fees lagi, dulu dah bayar 1000, skrg dia mintak lg 5% dari jumlah pelaburan, sbb katanya da masuk process akhir utk dpt kan duit, siap attach surat governor bank negara..
So ape pendapat pelabur2 mala g sekalian..
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
15,258
Reaction score
582
Points
161
Salam, baru ni dapt surat dari SI rajah mintak bayaran legal fees lagi, dulu dah bayar 1000, skrg dia mintak lg 5% dari jumlah pelaburan, sbb katanya da masuk process akhir utk dpt kan duit, siap attach surat governor bank negara..
So ape pendapat pelabur2 mala g sekalian..
Wslm...
Pale otak die aritu kate cas duit yg refund...
Byr 200 ke 250 ke aritu...
Apesal byk sampai 1k?
 

zamorano81

Freshie
Joined
Apr 21, 2020
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Wslm...
Pale otak die aritu kate cas duit yg refund...
Byr 200 ke 250 ke aritu...
Apesal byk sampai 1k?
Tu la.. cuba call dia 02-20222019..
Dia merapu byk sgt, cakap nak bayar gaji pekerje la, loyer lari la..
Bila tanya bila bole dpt refund, pusing2 jawapan, nak bg syiok ckap lg 2 bln bole dpt..
Aku rase cam membazir je kalo bayar lagi
 
Sponsored Post
Top
Log in Register