BTC USD 38,195.7 Gold USD 1,818.02
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Nora Danish Bakal Lembut Hati Dengan Fasha Sandha

voda

Active Member
Platinum Member
Joined
Feb 23, 2010
Messages
2,322
Reaction score
83
Points
35
nora.jpg


KUALA LUMPUR: Setelah sekian lama pelakon Nora Danish bermain 'tarik muka' dengan seorang lagi pelakon, Fasha Sandha, kini Nora berkemungkinan besar akan berlembut hati dengan kekasih bekas suaminya, Jejai, itu.

Kata Nora, dia mungkin akan berlembut hati dengan Fasha di mana dia akan memberi Fasha meluangkan masa bersama-sama dengan anaknya, Rayqal, jika pelakon drama Chinta itu berkahwin dengan Jejai.

"Sebelum ini, saya ada bertanya pada diri sampai bila saya nak halang dia (Fasha) bertemu dengan Rayqal, memandangkan ayah Rayqal adalah kekasihnya?

"Tapi, jika mereka sudah berkahwin, mungkin saya akan berubah hati. Lagipun rasanya sekarang ini mereka tidak merancang lagi untuk ke peringkat seterusnya (kahwin)," katanya pada sidang akhbar program Kamilah Bintang di restoran Fullhouse, Isnin.

Tambah Nora, buat masa ini, dia sememangnya tidak suka jika Fasha bertemu dengan anaknya itu.

Baru-baru ini, Fasha dikatakan telah membeli barang permainan untuk Rayqal di sebuah kedai permainan kanak-kanak yang menjadi pilihan Jejai untuk membeli barang permainan anaknya itu.

Ditanya adakah Nora tahu tentang hal itu, katanya:"Mungkin barang permainan itu dibeli untuk orang lain kot.

"Lagipun anak saya ada ibunya sendiri dan itu kehidupan saya, bukan urusan dia untuk membeli sesuatu untuk Rayqal.

"Mungkin orang nampak pelik dengan kata-kata saya ini, tapi bagi saya, kita hanyalah manusia biasa dan hati saya tidaklah sekuat mana.

"Apapun, Jejai faham dengan pendirian saya. tapi tak tahulah, kalau di belakang saya macam mana." jelas Nora yang akan bercuti ke Jepun dan Korea bersama-sama dengan keluarganya dan Jejai.
 
Sponsored Post

[email protected]

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 16, 2009
Messages
20,561
Reaction score
570
Points
166
nora.jpg


KUALA LUMPUR: Setelah sekian lama pelakon Nora Danish bermain 'tarik muka' dengan seorang lagi pelakon, Fasha Sandha, kini Nora berkemungkinan besar akan berlembut hati dengan kekasih bekas suaminya, Jejai, itu.

Kata Nora, dia mungkin akan berlembut hati dengan Fasha di mana dia akan memberi Fasha meluangkan masa bersama-sama dengan anaknya, Rayqal, jika pelakon drama Chinta itu berkahwin dengan Jejai.

"Sebelum ini, saya ada bertanya pada diri sampai bila saya nak halang dia (Fasha) bertemu dengan Rayqal, memandangkan ayah Rayqal adalah kekasihnya?

"Tapi, jika mereka sudah berkahwin, mungkin saya akan berubah hati. Lagipun rasanya sekarang ini mereka tidak merancang lagi untuk ke peringkat seterusnya (kahwin)," katanya pada sidang akhbar program Kamilah Bintang di restoran Fullhouse, Isnin.

Tambah Nora, buat masa ini, dia sememangnya tidak suka jika Fasha bertemu dengan anaknya itu.

Baru-baru ini, Fasha dikatakan telah membeli barang permainan untuk Rayqal di sebuah kedai permainan kanak-kanak yang menjadi pilihan Jejai untuk membeli barang permainan anaknya itu.

Ditanya adakah Nora tahu tentang hal itu, katanya:"Mungkin barang permainan itu dibeli untuk orang lain kot.

"Lagipun anak saya ada ibunya sendiri dan itu kehidupan saya, bukan urusan dia untuk membeli sesuatu untuk Rayqal.

"Mungkin orang nampak pelik dengan kata-kata saya ini, tapi bagi saya, kita hanyalah manusia biasa dan hati saya tidaklah sekuat mana.

"Apapun, Jejai faham dengan pendirian saya. tapi tak tahulah, kalau di belakang saya macam mana." jelas Nora yang akan bercuti ke Jepun dan Korea bersama-sama dengan keluarganya dan Jejai.

uiks...camner 2...steady gak nie....camner nk kawal perasaan ekh?...
 

Adasyu

Active+ Member
Joined
Apr 6, 2010
Messages
2,683
Reaction score
25
Points
30
nora danish punyer statement..bedarah hidung fasha baca..huhu..

go3 nora danish...mama die yg comey kan ada..pasha g men jejauh jer k...lalalalalalaala...:)):p
 

zerotech

Super Active Member
Joined
Mar 3, 2009
Messages
9,284
Reaction score
106
Points
73
alamak apasal nampak gelap je nora dalam pic tuh?
 

LilinSticks

Active+ Member
Joined
Mar 20, 2008
Messages
3,487
Reaction score
3
Points
25
Lantak ler korang...ini hari A esok B lusa X...last last zzzzzzz
 

CapChai

Fun Poster
Joined
Nov 4, 2010
Messages
121
Reaction score
0
Points
10
Kasian si nora ye....:((
i support u nora=D>=D>
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
mungkin bekas mak mertua dia nk satukan balik Nora ngn Jejai kot..depa pun ngeri ngn Fasha Sandaha :eek::eek:


aku sokong je kalau ini yg berlaku nanti.....:D

tak suka fasha....gedix
 

ah fan

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2009
Messages
8,148
Reaction score
28
Points
70
xsuka org seksi2 ni..mak aku xterima jd menantu..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register