Nombor pin...

CG Sponsors




azmi_tshirt

Super Active Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
5,624
Reaction score
19
Points
65
Suatu petang yang agak panas,Azman ingin mengeluarkan wang lalu dia pergi ke mesin Atm yg berdekatan dengan rumah beliau.Dia beratur di belakang seorang pemuda yang agak tampan sedang mengeluarkan wang.Azman cuba melihat pemuda itu mengeluarkan wang.

Pemuda: Hoi!!ape yang kau terjenguk-jenguk ni,hah?Engkau mengendap aku tengah keluarkan duit,yer?!

Pemuda itu naik angin apabila mengetahui yang azman sedang melihat dia mengeluarkan wang.

Azman : Hahaha... .aku dah tahu nombor pin kau.hahaha...

Pemuda itu sangat terkejut kerana azman mengetahui nombor pinnya lalu dengan marah pemuda itu berkata...

Pemuda: Kalau kau tahu,ape nombornya?!

Azman :Alaahh..ape la susah sangat, ******! kan?
 
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
amenda ni???tak berapa nak paham..
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
kat mana yg lawaknye..

cam sengal jer..
 

azmi_tshirt

Super Active Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
5,624
Reaction score
19
Points
65
kan klu kita tekan no pin kat atm tu dia tulis ******. penah guna mesin atm tak?
 

nash_d

Active Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
2,287
Reaction score
0
Points
20
hehe...tu bkn nombor...tu simbol...
 

dragger

Super Active Member
Joined
Aug 29, 2008
Messages
8,548
Reaction score
35
Points
70
kalo pin guna ****** ja, senang la aku ambik duit org lain.guna bahasa Jerman pun blh:)
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
ooooooo...paham..

lawak camni perlukan penerangan..
 

fdhm2u

Active Member
Joined
Jul 15, 2007
Messages
2,053
Reaction score
1
Points
25
mula-2 tak paham..bila dah terang..baru leh gelak..hahaha
 
Sponsored Post
Top
Log in Register