BTC USD 62,493.9 Gold USD 1,798.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

(Q & A) Nokia Service Hampas

longrempah

Fun Poster
Joined
Oct 18, 2007
Messages
139
Reaction score
1
Points
15
Salam kekawan aku nak tanya korang . Hp Nokia E72 isteri aku rosak iaitu apabila nak cakap tempat dengar tak bunyi.

So aku hantar pada 13/10/10 dah dua bulan tak ada berita . Bila aku tanya tukar board lah lepas tu tak blh hantar KL.

Menyampahlah nokia nie dah 3 bulan beli hp tak boleh pakai.

Memang hampas nokia service.....

Hantu nokia
 
Sponsored Post

mohdridzuan®

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Oct 16, 2008
Messages
11,852
Reaction score
40
Points
130
claim baru je, ape gune beli fon baru kalau xleh pakai.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register