Noda Ratu Rempit

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
SEREMBAN: Disebabkan mahu menjaga imej di kalangan Mat Rempit, dia kehilangan dara kepada rakan teman lelakinya ketika masih di tingkatan empat.

Sejak itu, Mimi disanjung tinggi dan berbangga digelar Ratu Rempit berikutan `keberaniannya’ melayan nafsu lelaki walaupun baru dikenali beberapa jam.

Semuanya berpunca daripada kurangnya kawalan ibu bapa.

Beberapa jam kenai dah boleh ajak main? habet gadis melayu nie..:mad:
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
SEREMBAN: Disebabkan mahu menjaga imej di kalangan Mat Rempit, dia kehilangan dara kepada rakan teman lelakinya ketika masih di tingkatan empat.

Sejak itu, Mimi disanjung tinggi dan berbangga digelar Ratu Rempit berikutan `keberaniannya’ melayan nafsu lelaki walaupun baru dikenali beberapa jam.

Semuanya berpunca daripada kurangnya kawalan ibu bapa.

Beberapa jam kenai dah boleh ajak main? habet gadis melayu nie..:mad:

Pergh... memang "Tandas Awam" tol lah minah ni.....:eek::eek::eek::eek:
 

adar

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
dengan ini sy kawen kan eboss dgn GT. :)):))

dah mcm belangkas dah.
 

izack1981

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2007
Messages
10,380
Reaction score
61
Points
120
Perghh... awek camni la aku carik... heheheheee:p:p:p:p:p:p:p:p
 

rauzan

Active Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
1,258
Reaction score
10
Points
25

x adventure langsung...
senang giler...
mcm mana la aq nk praktik kan seducing skill aq ni...
isk isk isk...
:)):)):))
 

maliq7776

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
7,835
Reaction score
72
Points
75
SEREMBAN: Disebabkan mahu menjaga imej di kalangan Mat Rempit, dia kehilangan dara kepada rakan teman lelakinya ketika masih di tingkatan empat.

Sejak itu, Mimi disanjung tinggi dan berbangga digelar Ratu Rempit berikutan `keberaniannya’ melayan nafsu lelaki walaupun baru dikenali beberapa jam.

Semuanya berpunca daripada kurangnya kawalan ibu bapa.

Beberapa jam kenai dah boleh ajak main? habet gadis melayu nie..:mad:
boodoh boodoh punye budak zaman sekarang!tak payah kawen la sampai ketua!:(scam
 

khairi78

Active Member
Joined
Sep 27, 2007
Messages
2,084
Reaction score
17
Points
25
SEREMBAN: Disebabkan mahu menjaga imej di kalangan Mat Rempit, dia kehilangan dara kepada rakan teman lelakinya ketika masih di tingkatan empat.

Sejak itu, Mimi disanjung tinggi dan berbangga digelar Ratu Rempit berikutan `keberaniannya’ melayan nafsu lelaki walaupun baru dikenali beberapa jam.

Semuanya berpunca daripada kurangnya kawalan ibu bapa.

Beberapa jam kenai dah boleh ajak main? habet gadis melayu nie..:mad:
Uikkk, doket Seromban tuuu....mai kat den jap, den nak tarbiyah seket.. :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register