To Sell (NJ) Laptop Toshiba Satellite A10

CG Sponsors




Sponsored Post

alongmokhlis

Active+ Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
3,919
Reaction score
1
Points
25
Offer utk hari ni dan besok saje. Sape cepat dia dapat. RM850.00 sahaja. Tkaseh.
 

alongmokhlis

Active+ Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
3,919
Reaction score
1
Points
25
Sukacita dimaklumkan rege diturunkan kepada RM800.00 shj. Tkaseh.
 

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
Sukacita dimaklumkan rege diturunkan kepada RM800.00 shj. Tkaseh.
harga dah runtuh nie,xder yg minat ker? klu 500 boleh belikan tuk anak wak gasak laptop nie, kasi dia pandai:D
 

GABAN_Z

Active Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
1,601
Reaction score
22
Points
25
power lagi ke...ade masalah tak..takut gak beli2 nanti problem plak..
 

alongmokhlis

Active+ Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
3,919
Reaction score
1
Points
25
harga dah runtuh nie,xder yg minat ker? klu 500 boleh belikan tuk anak wak gasak laptop nie, kasi dia pandai:D
Hissh kalau nak bagi anak wak gasak baik beli laptop yang warna2 kat carrefour tu. Rege baru RM89.90 aje. Tu jatuh byk kali pon takpe..hehe:D
 

alongmokhlis

Active+ Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
3,919
Reaction score
1
Points
25
laptop cmni...dlm 500 pn ok la...
Adui kalau RM500.00 hanya layak boleh dapat laptop berkeupayaan P3 aje bro.Tu pon kalau boleh dapat. Ni P4 Toshiba pulak tu..:D Kalau pegi kedai yg jual 2nd hand laptop RM500 dorang bagi P2 aje hehe..
 
Last edited:

traderfox

Super Active Member
Joined
Apr 25, 2008
Messages
7,689
Reaction score
221
Points
83
500 la bro...aku jadi amik :D PM aku kalu setuju yek heheh
 
Sponsored Post
Top
Log in Register