BTC USD 59,517.5 Gold USD 2,411.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

ngko orang perasan tak?

chuck

Fun Poster
Messages
137
Joined
Dec 26, 2008
Messages
137
Reaction score
2
Points
15
siapa penah guna Yahoo Messenger dan mIRC???

aku penah guna kedua-dua ni sejak 10 tahun lepas. masa tu best sebab semua chatters kat room terdiri drpd golongan profesional dan budak2 U.

tp sekarang...

bila masuk room YM misalnya KL,Selangor,etc banyak chatters yang ntah apa-apa ntah, yang langsung takde segan silu meletakkan nama nickname mereka berunsur lucah dan seks.

~X(
 
Sponsored Post

dah lama benda nih jadi....

biasa lah tuh....

skg nih dah jadi tanggujawab semua org utk dakwah diorang......

siapa sanggup....?


rasanya teknologi sekrang boleh kesan chatter-chatter tu.

p's: tadi menyamar sebagai pompuan, ramai betul lelaki hidung belang menyapa tawar khidmat seks :D siap nak jemput kat rumah lagi malam ni :((
 
bebaru ni ak msuk kat cc kt kota bharu di satu lokasi....
masuk tu nk photostat je....
yg ak terkejut...bebudak sekolah selamba je bkk site2 lucas yg terpampang gmbar yg tk sepatutnya...
malu lak ak...dah la ak ngn kawn pmpuan...~X(
skng ni mmg bebudak ni dah canggih melampaui thp lipan...#:-S

ak mmbebel psl lain plak...:p:p:p:p:p
 
bebaru ni ak msuk kat cc kt kota bharu di satu lokasi....
masuk tu nk photostat je....
yg ak terkejut...bebudak sekolah selamba je bkk site2 lucas yg terpampang gmbar yg tk sepatutnya...
malu lak ak...dah la ak ngn kawn pmpuan...~X(
skng ni mmg bebudak ni dah canggih melampaui thp lipan...#:-S

ak mmbebel psl lain plak...:p:p:p:p:p


yg tgk website tu biasanya bebudak. sifat ingin tahu lengkuk lengkuk tubuh wanita :D

tp, yg aku masukkan ni, chatter yg masuk chat room semata-mata untuk memujuk chatters pompuan untuk seks. betul aku tak tipu. kalau tak caya cuba masuk chat room nak menyamar sbg pompuan. akan ada hampir berpuluh-puluh chatter lelaki akan buzz anda untuk minta/pujuk untuk seks.
 
yg tgk website tu biasanya bebudak. sifat ingin tahu lengkuk lengkuk tubuh wanita :D

tp, yg aku masukkan ni, chatter yg masuk chat room semata-mata untuk memujuk chatters pompuan untuk seks. betul aku tak tipu. kalau tak caya cuba masuk chat room nak menyamar sbg pompuan. akan ada hampir berpuluh-puluh chatter lelaki akan buzz anda untuk minta/pujuk untuk seks.

tak kuasa ak...kalo ak mnyamar nnti...ak bagi ayat power...mmg terbelah batu bertangkup tu..:eek::eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register