ngko orang perasan tak?

CG Sponsors




chuck

Fun Poster
Joined
Dec 26, 2008
Messages
137
Reaction score
2
Points
15
siapa penah guna Yahoo Messenger dan mIRC???

aku penah guna kedua-dua ni sejak 10 tahun lepas. masa tu best sebab semua chatters kat room terdiri drpd golongan profesional dan budak2 U.

tp sekarang...

bila masuk room YM misalnya KL,Selangor,etc banyak chatters yang ntah apa-apa ntah, yang langsung takde segan silu meletakkan nama nickname mereka berunsur lucah dan seks.

~X(
 
Sponsored Post

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
ak dulu2 tk main mirc...:D:D:D
ym pon baru je belajar...:D:D:D
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
dah lama benda nih jadi....

biasa lah tuh....

skg nih dah jadi tanggujawab semua org utk dakwah diorang......

siapa sanggup....?
 

JamBu

Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
1,518
Reaction score
1
Points
25
dkt mirc slalu benda ni jd
name ntah ape2
pas2 bahasa kuang ajar plak
 

chuck

Fun Poster
Joined
Dec 26, 2008
Messages
137
Reaction score
2
Points
15
dah lama benda nih jadi....

biasa lah tuh....

skg nih dah jadi tanggujawab semua org utk dakwah diorang......

siapa sanggup....?

rasanya teknologi sekrang boleh kesan chatter-chatter tu.

p's: tadi menyamar sebagai pompuan, ramai betul lelaki hidung belang menyapa tawar khidmat seks :D siap nak jemput kat rumah lagi malam ni :((
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
bebaru ni ak msuk kat cc kt kota bharu di satu lokasi....
masuk tu nk photostat je....
yg ak terkejut...bebudak sekolah selamba je bkk site2 lucas yg terpampang gmbar yg tk sepatutnya...
malu lak ak...dah la ak ngn kawn pmpuan...~X(
skng ni mmg bebudak ni dah canggih melampaui thp lipan...#:-S

ak mmbebel psl lain plak...:p:p:p:p:p
 

chuck

Fun Poster
Joined
Dec 26, 2008
Messages
137
Reaction score
2
Points
15
bebaru ni ak msuk kat cc kt kota bharu di satu lokasi....
masuk tu nk photostat je....
yg ak terkejut...bebudak sekolah selamba je bkk site2 lucas yg terpampang gmbar yg tk sepatutnya...
malu lak ak...dah la ak ngn kawn pmpuan...~X(
skng ni mmg bebudak ni dah canggih melampaui thp lipan...#:-S

ak mmbebel psl lain plak...:p:p:p:p:p

yg tgk website tu biasanya bebudak. sifat ingin tahu lengkuk lengkuk tubuh wanita :D

tp, yg aku masukkan ni, chatter yg masuk chat room semata-mata untuk memujuk chatters pompuan untuk seks. betul aku tak tipu. kalau tak caya cuba masuk chat room nak menyamar sbg pompuan. akan ada hampir berpuluh-puluh chatter lelaki akan buzz anda untuk minta/pujuk untuk seks.
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
yg tgk website tu biasanya bebudak. sifat ingin tahu lengkuk lengkuk tubuh wanita :D

tp, yg aku masukkan ni, chatter yg masuk chat room semata-mata untuk memujuk chatters pompuan untuk seks. betul aku tak tipu. kalau tak caya cuba masuk chat room nak menyamar sbg pompuan. akan ada hampir berpuluh-puluh chatter lelaki akan buzz anda untuk minta/pujuk untuk seks.
tak kuasa ak...kalo ak mnyamar nnti...ak bagi ayat power...mmg terbelah batu bertangkup tu..:eek::eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register