BTC USD 42,922.8 Gold USD 1,817.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Nga mahu hidupkan semula semangat Mei 1969?

Sponsored Post

lau_kau

Legendary Member
gem
Messages
17,928
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
17,928
Reaction score
3,109
Points
261
Awards
1
British punya pasal lah bawa masuk kepala kongis gelap ke Tanah MELAYU....
British dh lama tinggalkn kt, tp smp la kt duk pakai sistem bristish....xka lawak yg tu hahaha
 

logammaut

Legendary Member
gem
Messages
11,461
Joined
Dec 12, 2009
Messages
11,461
Reaction score
1,375
Points
201
DAP tak bodo sbb cuba nasib minta hak. Dpt tak dpt lain cite sbb geng diorang minoriti. Yg bodo ialah melayu mcm geng kuali yg jadi hamba DAP.
 

copy left

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,215
Joined
Jun 25, 2008
Messages
27,215
Reaction score
606
Points
161
bagi aku babanyonya boleh la kot,yg lain2 mana ade kaitan,
lg1 kalau nk sama rata xde bumiputra kena la gadaikan bahasa lain hanya guna bahasa kebangsaan,mcm indonesia dan thailand,
mau ke diorg,
 

copy left

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,215
Joined
Jun 25, 2008
Messages
27,215
Reaction score
606
Points
161
DAP tak bodo sbb cuba nasib minta hak. Dpt tak dpt lain cite sbb geng diorang minoriti. Yg bodo ialah melayu mcm geng kuali yg jadi hamba DAP.
ye betul,yg pinting mintak,dpt xdpt lain cite,melayu je x pernah mintak secara terbuka utk penyatuan kaum...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register