Netizen jadi ‘ustaz’ dan ‘ustazah’ kecam anak pakai baju Santa Claus... Fasha Sandha

CG Sponsors




jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
12,028
Reaction score
2,609
Points
201
Tn akudotcom kena belajar guna

Spoiler..

Cth mcm nih..

So gambar tu aku leh skip.. Dari nak scroll panjang²..

Memudahkan warga cg membaca..

Terima kasih..

Contoh je nih..xde benda 18sx.. Jgn beriya sangat.. :p
 
Sponsored Post

qubs

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2010
Messages
9,577
Reaction score
198
Points
73
tula org sruh belaja agama ko mls
cuba hari2 dgr ceramah xpn sebulan sekali ke
 

akiyamasan

Active+ Member
Joined
Mar 10, 2011
Messages
3,720
Reaction score
877
Points
81
Yang ko pergi layan manusia kat internet tu kenapa?

Kalau dh ada media sosial, follower berjuta lepas tu nk suruh semua orang puji memang susah la

Buat dek je lah..bukan rugi apa pun..nk melayan sampai tua x habis orang mengutuk
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
11,399
Reaction score
1,998
Points
201
Itu la
Aku da ckp
Segala perbuatan kita di hisab
Hari2 hisab berjln
Byk na malaikat dlm dunia hahah
 

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
5,181
Reaction score
1,045
Points
156
sejengkal demi sejengkal, sedepa demi sedepa dan sehasta demi sehasta.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register