Wanted Netbook HP 2133 baru -->> dah setel...thread closed

CG Sponsors




shah_azli

Active+ Member
Joined
Aug 29, 2007
Messages
3,045
Reaction score
35
Points
30
salam warga CG
aku sedang mencari sape2 yg bole supply aku 4 biji notebook baru...
model HP 2133..
COD kat JB / melaka area..pos x nak...:D

URGENTLY NEEDED...kena cepat..dalam minggu ni jg aku nak..kalo ada PM aku atau sms/call aku terus 019-7281691..TQ

:)cgrock:)paid



**aku dah buat pembetulan...:D
 
Last edited:
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
salam warga CG
aku sedang mencari sape2 yg bole supply aku 4 biji notebook baru...
x kesah model ape..sebaiknye biarla model yg popular mcm ACER/HP/COMPAQ/TOSHIBA...spec duo core pon ok...celeron/pentium M xnak..:D.. bajet around rm1700 sebiji...
COD kat JB area..pos x nak...:D

URGENTLY NEEDED...kena cepat..kalo ada PM aku atau sms/call aku terus 019-7281691..TQ

:)cgrock:)paid
Notebook baru budget RM1700...:-? Boleh dapat ker....#:-S
 

zuljaalaa

Legendary Member
Joined
Jun 3, 2006
Messages
11,874
Reaction score
47
Points
125
ye ke KL boleh?
kalau boleh aku pon nak 2 :D
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Tadi aku ada nampak ACER yang kecik tu dalam Rm 1,100 jer... Tak silap aku la....
 

shah_azli

Active+ Member
Joined
Aug 29, 2007
Messages
3,045
Reaction score
35
Points
30
Tadi aku ada nampak ACER yang kecik tu dalam Rm 1,100 jer... Tak silap aku la....
natebook yg pakai processor ATOM aku x nak..:D sbb ni company tender utk company...lagipon proc tu x thn keje2 lasak...utk melawa je bole laa..:D

sape2 bole tolong...aku nak cepat ni sblm terlepas..~X(
 

shah_azli

Active+ Member
Joined
Aug 29, 2007
Messages
3,045
Reaction score
35
Points
30
aku dah buat pembetulan...aku nak model HP2133 je..4 bijik...
sape2 boleh tolong... ;)
 

shah_azli

Active+ Member
Joined
Aug 29, 2007
Messages
3,045
Reaction score
35
Points
30
aku dah buat pembetulan...aku nak model HP2133 je..4 bijik...
sape2 boleh tolong... ;)
 

shah_azli

Active+ Member
Joined
Aug 29, 2007
Messages
3,045
Reaction score
35
Points
30
xde yg bole tolong ke?? :)
melepas la aku tender ni...
 

penguin_comel

Banned
Joined
Jun 12, 2008
Messages
584
Reaction score
17
Points
15
nak 4 ..aku boleh dapatkan ..

kampung aku kat melaka . so selalu la balik ..

harga ikut harga pasaran/HP ...

nak tak ?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register