BTC USD 23,161.9 Gold USD 1,927.96
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Netbook HP 2133 baru -->> dah setel...thread closed

shah_azli

Active+ Member
Messages
3,045
Joined
Aug 29, 2007
Messages
3,045
Reaction score
35
Points
30
salam warga CG
aku sedang mencari sape2 yg bole supply aku 4 biji notebook baru...
model HP 2133..
COD kat JB / melaka area..pos x nak...:D

URGENTLY NEEDED...kena cepat..dalam minggu ni jg aku nak..kalo ada PM aku atau sms/call aku terus 019-7281691..TQ

:)cgrock:)paid



**aku dah buat pembetulan...:D
 
Last edited:
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
gemgem
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,896
Points
591
salam warga CG
aku sedang mencari sape2 yg bole supply aku 4 biji notebook baru...
x kesah model ape..sebaiknye biarla model yg popular mcm ACER/HP/COMPAQ/TOSHIBA...spec duo core pon ok...celeron/pentium M xnak..:D.. bajet around rm1700 sebiji...
COD kat JB area..pos x nak...:D

URGENTLY NEEDED...kena cepat..kalo ada PM aku atau sms/call aku terus 019-7281691..TQ

:)cgrock:)paid

Notebook baru budget RM1700...:-? Boleh dapat ker....#:-S
 

shah_azli

Active+ Member
Messages
3,045
Joined
Aug 29, 2007
Messages
3,045
Reaction score
35
Points
30
Tadi aku ada nampak ACER yang kecik tu dalam Rm 1,100 jer... Tak silap aku la....

natebook yg pakai processor ATOM aku x nak..:D sbb ni company tender utk company...lagipon proc tu x thn keje2 lasak...utk melawa je bole laa..:D

sape2 bole tolong...aku nak cepat ni sblm terlepas..~X(
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register