Nenek tanam pokok tomato disangka ganja

CG Sponsors




Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
EDINBURGH: Polis menyerbu rumah seorang wanita tua berusia 79 tahun selepas menyangka pokok tomato yang ditanamnya adalah pokok ganja.

Pegawai polis menyerbu ke rumah Lulu Matheson di Scottish Highlands dengan membawa anjing pengesan sebelum menyelongkar kawasan dalam rumah itu selain mengambil sampel tumbuhan berkenaan untuk dianalisis, lapor akhbar Daily Mail.

“Saya teramat takut dan tidak tahu apa yang mereka lakukan kerana saya hanya menanam pokok tomato di tepi tingkap. Saya tak tahu apa yang jiran akan anggap,” kata wanita itu.

P/S: emm....cian kat nenet tuh...
nasib baik x K.O.......:)paid
 
Sponsored Post

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
78
Points
120
wat suspen jek.... mesti jiran dia yg report ni..:-?
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
pokok tomato pun x kenal ke????
merepek jek..
tgk daun pun dh tau beza dia....
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
78
Points
120
hahaha...tulah pasal...
mungkin jiran dier x pernah tengok pokok tomato kot...:))
jiran dia nak jadi informer tu... nak mmbantu pihak polis mencegah jenayah... msti dia baru lps tngk james bond...smngt tngh tinggi...:eek::eek::eek::eek:
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
agak2 jiran yg yg wat repot tu kena lempang x ngan polis?:D
nih mesti kes jeles nenek tu x bagi 2 bijik tomato segar kt dia:)):eek:
 

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
jiran dia nak jadi informer tu... nak mmbantu pihak polis mencegah jenayah... msti dia baru lps tngk james bond...smngt tngh tinggi...:eek::eek::eek::eek:
hahahaha...pengaruh besar tul james bond nie...:eek:
biggie dah tengok ker cite baru tuh?
 

bellaluna

Legendary Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
x pon nenek neyh sebenarnye bijak.

dier da alihkan pokok ganja tersebut dan menggantikanye ngan pokok tomato. :)cgrock
 

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
agak2 jiran yg yg wat repot tu kena lempang x ngan polis?:D
nih mesti kes jeles nenek tu x bagi 2 bijik tomato segar kt dia:)):eek:
ler...dier nak buah betik tp nenek tuh x der...:p:p
yg ader cuma buah tomoto jer...tu yg dier mengamuk kot...:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register