BTC USD 32,627.5 Gold USD 1,775.24
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Nekad abis

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
Sapa berani pasang benda nie?​

gas.jpg
 
Sponsored Post

damiaphang

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 21, 2008
Messages
7,626
Reaction score
53
Points
70
amboi camni pun boleh ke...:-?

x sayang nyawa ke apa nih...:D
 

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Nie kat keta kao ker eboss... :))
 

m.k.a

Fun Poster
Joined
Oct 28, 2008
Messages
518
Reaction score
0
Points
10
Ni teknik boleh jimat ker:-?:-?:-?:-?
 

amins33

Super Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
5,481
Reaction score
5
Points
65
jimat sket..cepat sket mampos haha
 

m.k.a

Fun Poster
Joined
Oct 28, 2008
Messages
518
Reaction score
0
Points
10
meletup laa..

kat dalam rumah yan tak accident pun boleh meletup tu
 

tapirbawaklori

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2007
Messages
8,149
Reaction score
207
Points
73
ni bukan gas betul....tong jer gas umah..tapi gasss dia NGV...

ada org dah buat..safe giler kos tong....tapi ko kosongkan la dulu gasnya tu.....dah cuci abis...baru tukar kepala tong tu.....jimat memang jimat..mana taknya.....satu tong tu baru baper? tapi kalau nak buat kasi adjust skit la tong tu..spray ker apa ker...:)elok tong aircond tu jer...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register